TV:n fungerar bra och det är bild och skärpa trots att jag ställt ned alla inställningar till 45% för att köra in plasman ordentligt så att alla pixlar får sitt liv. Nu har jag bara haft igång TV:n i 10 timmar men jag upplever ingen ghosting/fastbränning alls Jag har kört SVT1 i 3h, Disneychannel i 2h och ingen fastbrändhet att tala om. Jag kollade och frugan bytte kanal men inget alls. Det är ju som sagt för kort tid att utvärdera detta på. Bilden är flimmerfri och utan hackande.
+++++++++Positivt++++++++++++++
Priset
Storleken
Många ingångar
Bilden är mycket bra (100Hz 600 Hz sub-field)
Hyfsat bra ljud för att vara en plattTV inte bra men bra för plattTV
Smidig att använda, göra inställningar på mm
Ska klara 1024i/1024p
Ska vara energisnål när man kör denna inställning (vill dock köra in plasman innan)
Oerhört snygg
Bättre bild än Panasonic 42PX80 (valde mellan dessa två men detta är en subjektiv uppfattning eftersom alla inställningar kanske inte var till PX80:s fördel)
-------------Negativt------------------
FullHD (men för mig inget problem för jag har ej BlueRay/PS3 anser mig inte villig att betala extra)
Bara en optisk ljudutgång (kan ju koppla ljudet direkt ifrån boxen)
Dålig manual (ej svårbegriplig men tunn allt finns på CD/internet)
En del reflexer så se till att du har ett mörkare rum
Jag kommer att hålla denna tråd vid liv då och då för att dela med mig av mina erfarenheter. Kan tillägga att jag inte är någon guru vad gäller TV/HiFi/DVD mm utan en vanlig användare. TV:n kommer användas till just TV-tittande samt kanske lite Xbox360 samt film naturligtvis.
Om ni är i plasmatankar så borde ni ta en ordentlig titt på denna maskin.