Postad 25 July 2009 - 22:59
Gillar färgerna och findväggen men känns inte bänken lite tight? SJälv hade jag nog valt att ha lite mera utrymme för prylarna.
Postad 26 July 2009 - 14:57
Tack för komentarerna 
Gjorde bänken tajt med flit då jag inte tror att det skulle bli snyggare med massor med tomrum i "facken".
Dock så blir det ju lite knepigt när jag snart ska köpa en spelkonsol av något slag.
Projektor och duk är på G det med
Gjorde bänken tajt med flit då jag inte tror att det skulle bli snyggare med massor med tomrum i "facken".
Dock så blir det ju lite knepigt när jag snart ska köpa en spelkonsol av något slag.
Projektor och duk är på G det med
Postad 27 July 2009 - 10:19
snygg bänk ,,hmm tyckte mitt högra öga skådade an caol ila 12yo
skål o grattis:P
skål o grattis:P
Postad 29 July 2009 - 00:58
tjena. mkt fint =) är det inte Slash från Guns n' Roses? musik video'n November Rain som visas på din TV?//Macc.
Postad 29 July 2009 - 07:44
Mmm visst är det en caol ila, den börjar dock ta slut :-/
Japp det är November rain på TV, riktigt bra tryck i högtalarna vid det tillfället =)
Japp det är November rain på TV, riktigt bra tryck i högtalarna vid det tillfället =)
Postad 07 November 2009 - 17:00
hej.
Jag undrar var du har köpt tapeten som du har bakom tv:n? Är riktigt snygg! =)
Jag undrar var du har köpt tapeten som du har bakom tv:n? Är riktigt snygg! =)
Postad 11 November 2009 - 16:36
Hej
Om jag inte mins helt fel så köptes tapeten på Eco...
I helgen så ska förhoppningsvis äntligen projjan och duken upp så man kan börja använda dem
Om jag inte mins helt fel så köptes tapeten på Eco...
I helgen så ska förhoppningsvis äntligen projjan och duken upp så man kan börja använda dem
Postad 27 November 2009 - 20:50
Har för mig att tapeten i köket också är från ECO, den finns i andra kulörer med tex svart/vit. Om det inte stämmer så får du hojta till så ska jag ta reda på vart den är ifrån.
Postad 17 January 2010 - 15:14
Projektorn sitter uppe, det som är kvar att göra är att dra lite kablar och sätta upp ett par kabellister till.
Mitt största problem är att taket där duken ska sitta lutar (nej tapeterna sitter inte snett), tror att jag kommit på en ganska bra lösning iaf
Mitt största problem är att taket där duken ska sitta lutar (nej tapeterna sitter inte snett), tror att jag kommit på en ganska bra lösning iaf
Postad 22 January 2010 - 17:58
MattiazK - Ditt hem är inte så pjåkigt det heller, riktigt fint 
Assman - Hehe kul att du och jag verkar ha samma linje vad det gäller inredning =)
Assman - Hehe kul att du och jag verkar ha samma linje vad det gäller inredning =)
Postad 14 March 2010 - 14:31
ojoj detta var inte illa! mycket som faller mig i smaken! bra jobbat med fästena till duken där...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
21 bilder
120 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?