Postad 26 July 2009 - 19:54
Hej kan nån förklara för mig hur man handlar på amazon.com. jag har skapat en användare och kan ju lägga saker i varukorgen. det jag nu undrar är det privarpersoner man handlar av? om man köper saker från 8 olika säljare får man då betala 8 olika fakturor eller bara en. hur går betalnningen till? glad för all hjälp.
Postad 27 July 2009 - 15:11
Det gör du som du vill...Står ju new....used..Bara klicka på used åså väljer du vem di vill handla av..Ta en med bra rykte...Sen kan ja tipsa om amazon uk ...Kolla där också så slipper du tull åsånt..
Jag har beställt massor från amazon och det har aldrig varit nåra problem...Mest beggade boxar..Tv serier..
Köper du beggade boxar från 8 st olika säljare får du 8 fakturor..
Jag har fixat så mitt visa kort är kopplat till amazon så de dras därifrån när jag gått till kassan å betalar
Jag har beställt massor från amazon och det har aldrig varit nåra problem...Mest beggade boxar..Tv serier..
Köper du beggade boxar från 8 st olika säljare får du 8 fakturor..
Jag har fixat så mitt visa kort är kopplat till amazon så de dras därifrån när jag gått till kassan å betalar
Postad 24 October 2010 - 11:18
Hej. EN FRÅGA BARA
jag har köpt en hel det film och boxar från amazon.com.uk och är helnöjd.
Har även beställt enstaka från usa och har aldrig fastnat i tullen
NU funderar jag på en sak och det är följande.
Frakten på en STOR dvd box från usa är ca 85 kr och frakten på en enkel dvd film ligger också på 85 kr.
Jag undrar varför det är så?
Även om man köper 2 st enkla dvd filmer från samma säljare så blir frakten 170 kr alltså 85 kr per film.
Går det och få samfrakt på något sätt när man köper flera filmer och boxar av samma säljare?
Fast frakten från england går inte att klaga på den är ju riktigt låg ju.
jag har köpt en hel det film och boxar från amazon.com.uk och är helnöjd.
Har även beställt enstaka från usa och har aldrig fastnat i tullen
NU funderar jag på en sak och det är följande.
Frakten på en STOR dvd box från usa är ca 85 kr och frakten på en enkel dvd film ligger också på 85 kr.
Jag undrar varför det är så?
Även om man köper 2 st enkla dvd filmer från samma säljare så blir frakten 170 kr alltså 85 kr per film.
Går det och få samfrakt på något sätt när man köper flera filmer och boxar av samma säljare?
Fast frakten från england går inte att klaga på den är ju riktigt låg ju.
Postad 27 December 2010 - 09:31
Nån som har koll på varför frakten på verktyg är gigantisk?
Jag kollade på ett verktyg för att skära gips och dom ville ha 535:- för att skicka hit den.
Jag kollade på ett verktyg för att skära gips och dom ville ha 535:- för att skicka hit den.
Postad 28 December 2010 - 00:04
Kan det ha något med att verktyg är tunga tro?Nån som har koll på varför frakten på verktyg är gigantisk?
Postad 28 December 2010 - 09:23
Går lika bra med en mora kniv eller en sågNä, en liten gipskniv väger ju knappt mer än en DVD.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
22 bilder
550 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?