Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Datorbygge av Madimen

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 August 2009 - 18:04

Madimen
  • Madimen
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Kommentarer till Datorbygge av Madimen

Postad 10 August 2009 - 18:04

mkjn2
  • mkjn2
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Mycket fint! Men det där att ta bort fläktgallret är nått jag tycker att du borde ta och göra på en gång! köpte noctua fläktar till min som ska vara tysta men för mig var dom inte det förns jag tog bort gallret och nu hörs datorn INGET! Så ta bort dom så blir det tyst ska du se:)

Postad 10 August 2009 - 19:19

Frasse18
  • Frasse18
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Fina bilder, lägg upp fler detalj bilder på byggena :rolleyes: Lycka till.

Postad 10 August 2009 - 20:49

Madimen
  • Madimen
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Mycket fint! Men det där att ta bort fläktgallret är nått jag tycker att du borde ta och göra på en gång! köpte noctua fläktar till min som ska vara tysta men för mig var dom inte det förns jag tog bort gallret och nu hörs datorn INGET! Så ta bort dom så blir det tyst ska du se:)

Mmm ska försöka göra det så fort jag kan. Jag har testat köra fläktarna utan något motstånd, då låter de absolut INGET. Nu låter det nästan som man har en takfläkt igång på låg hastighet, det låter alltså som att det blåser...fast inomhus :rolleyes: Håller på med projektet "få-in-chassit-i-tv-bänken-som-är-2mm-för-liten" just nu bara, så det får vänta lite lite grann...

Fina bilder, lägg upp fler detalj bilder på byggena ;) Lycka till.

Dessvärre har jag byggt ihop så många burkar så dessa två gick av bara farten, tog inte mycket fler bilder :D

Tack för kommentarerna!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.