Postad 11 August 2009 - 22:32
Schysta högtalare och en mycket bra reciver. =)
Coolt med kiss gubbarna.
Coolt med kiss gubbarna.
Postad 12 August 2009 - 19:52
hej!
jo, jag är nöjd med subben, beror på hur mkt tryck du vill ha. den leverar men om du vill ha mer dunk så ska du nog satsa på en starkare/större bas.
jag har tänkt att senare köpa en till likadan subb när jag har flyttat till radhus, för att få ett jämnt bastryck över hela rummet.
annars har vi nästan exakt samma prylar, haha, är du nöjd?
jo, jag är nöjd med subben, beror på hur mkt tryck du vill ha. den leverar men om du vill ha mer dunk så ska du nog satsa på en starkare/större bas.
jag har tänkt att senare köpa en till likadan subb när jag har flyttat till radhus, för att få ett jämnt bastryck över hela rummet.
annars har vi nästan exakt samma prylar, haha, är du nöjd?
Postad 12 August 2009 - 21:58
Rexa,
Jag köpte dom i en action figur affär i malmö som jag inte vet om den finns kvar, det var 2-3 år sedan. Tänkte först köpa dom på ebay men hade tur och hittade den i malmö billigt =)
har två bilder till, kan slänga upp dom
Jag köpte dom i en action figur affär i malmö som jag inte vet om den finns kvar, det var 2-3 år sedan. Tänkte först köpa dom på ebay men hade tur och hittade den i malmö billigt =)
har två bilder till, kan slänga upp dom
Postad 13 August 2009 - 13:08
Funkar det inte med tryckluft på burk till att göra rent dina figurer?
Postad 13 August 2009 - 17:43
Bobby han före men testa luft på burk .
Vad fick du ge för den kiss samling ?
Vad fick du ge för den kiss samling ?
Postad 15 August 2009 - 17:26
Läckra prylar alltså. Cantons element är sååå läckra. Gillar skarpt Kiss samlingen.
Postad 15 September 2009 - 14:50
Tack för kommentar å betyg.
Canton är grymt snygga dom också, men jag vet inte hur dom låter
Canton är grymt snygga dom också, men jag vet inte hur dom låter
Postad 23 September 2009 - 13:05
Riktigt nice
Och jo, tillverkaren av dina KISS-figurer är densamma som mina Metallica-figurer (McFarlane Toys)
Postad 21 June 2010 - 22:55
Köpte dom i en actionfigur affär i malmö för några år sedan =) vet inte om dom finns kvar dock :/
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
18 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?