Postad 03 September 2009 - 22:26
Jatack, denna vill jag se på mässan i Malmö i höst.
Jag tar med med plånboken om det skulle visa sig vara ett mässerbjudande på den : )
Jag tar med med plånboken om det skulle visa sig vara ett mässerbjudande på den : )
Postad 03 September 2009 - 23:28
men hur mycket låter den?
..
När jag kollade tyckte jag AE3000 hade bättre bild än SONY HW10 men den lät som inni bomben, och därmed blev det en SONY
När jag kollade tyckte jag AE3000 hade bättre bild än SONY HW10 men den lät som inni bomben, och därmed blev det en SONY
Postad 04 September 2009 - 16:54
Jatack, denna vill jag se på mässan i Malmö i höst.
När är denna mässa. Finns det nån hemsida att besöka?
Postad 04 September 2009 - 18:06
Undrar om man kan byta in sin "gamla" ae-3000 på mässan? 
Den har ju inte ens gått 200h. hehe.
Den har ju inte ens gått 200h. hehe.
Postad 04 September 2009 - 19:40
När är denna mässa. Finns det nån hemsida att besöka?
http://www.hificenter.se/massa.html
Finns en tråd här på forumet också.
Postad 06 September 2009 - 11:05
Den tar vi sa tjuven..... så fort den finns till beställning kommer jag lägga en o byta från min ae3000 jag har nu, o då blir den gammla ae3000 till salu
Postad 18 September 2009 - 23:50
Det hade varit trevligt om det hade funnits en trigger-port som berättade om projektorn körde i 2.35:1 eller 16:9. Då hade man kunnat styra maskningen med automatik. På Panasonics hemsida står det att trigger-portarna är "programmable", vad nu det kan tänkas betyda.
Postad 28 September 2009 - 17:07
Tillägg:
Jag kan nu besvara min egen kommentar.
I manualen som nu finns på Panasonics hemsida, så står det klart och tydligt att det går att ställa in projektorn så att en trigger-port berättar i vilket zoom-läge man är.
Nu blev jag biten av köp-djävulen igen.
Jag kan nu besvara min egen kommentar.
I manualen som nu finns på Panasonics hemsida, så står det klart och tydligt att det går att ställa in projektorn så att en trigger-port berättar i vilket zoom-läge man är.
Nu blev jag biten av köp-djävulen igen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
46 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?