Postad 09 September 2009 - 20:40
Postad 09 September 2009 - 21:37
Dessa modeller är inte aktuella för Sverige, det är modeller för den amerikanska marknaden. Specifikationer och priser skiljer sig åt.
Harman Kardon släpper 6 nya hemmabioreceivers i höst.
Releasedatum är inte fastställt ännu.
Kommer gå ut med pressrelease inom kort.
Hälsningar
Joakim Malm
Harman Consumer Nordic
Postad 09 September 2009 - 22:21
Blir spännande att läsa om de nya modellerna.
Postad 10 September 2009 - 01:32
Det låter bra. Får hoppas på 2 HDMI ut dåHej!
Dessa modeller är inte aktuella för Sverige, det är modeller för den amerikanska marknaden. Specifikationer och priser skiljer sig åt.
Harman Kardon släpper 6 nya hemmabioreceivers i höst.
Releasedatum är inte fastställt ännu.
Kommer gå ut med pressrelease inom kort.
Hälsningar
Joakim Malm
Harman Consumer Nordic
Postad 10 September 2009 - 08:21
Bland Onkyos nyheter hade alla bara 1, Denon hade bara 1 modell med 2. Det verkar vara väldigt lite intresse att släppa produkter med 2.
Där har du nog lite fel, skulle jag vilja påstå, Onkyo släpper tre förstärkare där alla har 2 hdmi ut, skulle påstå att intresset för 2 hdmi ut bara blir större då allt fler tillverkare inser att fler och fler personer har både en tv och projektor. Dock tycker jag att Harman ligger efter med just funktioner som hdmi ut och ljudformat m.m. tyvärr. Dessa bitar har funnits hos många tillverkare sedan något år tillbaka, nu börjar HK inkludera detta.
Redigerat av toza, 10 September 2009 - 08:22.
Postad 10 September 2009 - 10:06
Hdmi utgångarna håller jag helt med dej om,däremot inte ljudformaten. De har väl haft de nya ljudformaten med ända sen avr255:an kom ut..Där har du nog lite fel, skulle jag vilja påstå, Onkyo släpper tre förstärkare där alla har 2 hdmi ut, skulle påstå att intresset för 2 hdmi ut bara blir större då allt fler tillverkare inser att fler och fler personer har både en tv och projektor. Dock tycker jag att Harman ligger efter med just funktioner som hdmi ut och ljudformat m.m. tyvärr. Dessa bitar har funnits hos många tillverkare sedan något år tillbaka, nu börjar HK inkludera detta.
Postad 10 September 2009 - 10:47
Har dubbla Sub ugångar för den som önskar en omskakande upplevelseDär har du nog lite fel, skulle jag vilja påstå, Onkyo släpper tre förstärkare där alla har 2 hdmi ut...
Postad 14 September 2009 - 07:58
Fan har kört med h/k sedan ja börja med hifi, men min 645a med 2 hdmi in bytte ja ut emot en
Onkyo med 6in för att ha som mellan modell tills h/k kan komma med något motsvarande som helst inte ska kosta
mer än 3st Onkyos..
Postad 14 September 2009 - 15:16
avsforum/länk
edit: Ännu mer intressant; (efter vad som måste vara några års förseningar
Avs - bilder och
Avs - I have PICTURES....... everyone!!!!
Redigerat av Rotelköpes, 14 September 2009 - 15:34.
Postad 16 September 2009 - 19:41
Ännu mer intressant; (efter vad som måste vara några års förseningar
) bilder på storebror AVR 760
Jag har väntat länge på att AVR 760 och AVR 660 skall släppas, ojoj..
Tur man e hardcore Fan, men det är inte utan man misströstar.
Det senaste jag såg om AVR 660 var Klintons i Eskilstuna som säger att dom skall släppas i början
(jojo) av September. Min kalender har snurrat in på Slutet nu.
Postad 21 September 2009 - 15:31
Samma här! Jag vill byta ut min AVR7000! Kommer beskedet innan den 27/9 sticker jag direkt och beställer min AVR 760! Håller tummarna!Jag har väntat länge på att AVR 760 och AVR 660 skall släppas, ojoj..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
547 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?