Kommentarer till Fronthögtalar Bygge av fue
Startad av
fue
, Sep 12 2009 16:18
14 svar till detta ämne
Postad 12 September 2009 - 16:18
Alltid kul att följa, betygsättning sker först vid inlämning av lyssningsintryck, eller?
Postad 14 September 2009 - 18:08
- Jag vet faktiskt inte, har inte tänkt på det ännu. Men förhoppningsvis blir resultatet mkt väl godkänt!
Redigerat av fue, 14 September 2009 - 18:53.
Postad 14 September 2009 - 21:03
Ett tips till nästa projekt. Rita, spika, snöre, penna. så får du runda hål med sticksåg. Jag tycker lägger man ned så mycket tid och pengar till ett bygge kan man väl ge sig tid till runda hål. Jag vet att dom inte kommer synas men vill bara påpeka det ändå
Postad 14 September 2009 - 23:40
Hampe90: Saken var bara att maskinen gick sönder, det var ritat, det var runt. Men någon övertändning någonstans i överhandsfräsen, som gjorde att jag fick ett fint bränmärke på armen. Så det blev som det blev, nu är fräsen på tippen.
Postad 16 September 2009 - 15:41
Ser ut som ett bygge som går lite för fort fram, varför inte spackla ordentligt innan du målar dom?
Redigerat av Evil Homer, 16 September 2009 - 17:07.
Postad 16 September 2009 - 16:45
surt att fräsen går sönder när man håller på med ett roligt högtalar projekt!
jag håller själv på att lacka piano svart och lite vitt på mina högtalare just nu
ska ner och spackla nu så lägger upp en bild sen när dom är klara
Postad 16 September 2009 - 17:54
maccan92 » ah okej, ska kika
Men ska lägga på en dc-fix (bok) sen. Men dem hade inte fått in det än på färghandeln.
Postad 18 September 2009 - 07:44
Du får nog slipa lite innan du monterar DC-vinylen,
partiklarna i grundfärgen kommer att synas igenom.
Det är rätt så svårt att montera vinylen över radier,speciellt när tre radier möts som i ditt fall.
partiklarna i grundfärgen kommer att synas igenom.
Det är rätt så svårt att montera vinylen över radier,speciellt när tre radier möts som i ditt fall.
Postad 18 September 2009 - 09:44
Lisa91 » har fungerat bra på mina föregående SQ-50. Men får be far om hans åsikt om det. Så får vi se vad han säger.
Postad 29 September 2009 - 21:07
Kul att du valt högtalare från valutronic, skribv hur de låter sedan.
Postad 27 October 2009 - 20:35
Dem har ett otroligt bra ljud, speciellt till filmer. Dem blir bara bättre och bättre känns det som, dem kommer bli helt klart bättre när man spelat in dem. Kolla gärna in hur mitt rum blev som finns i mitt andra galleri.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
55 bilder
23 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?