Postad 26 september 2009 - 13:52

Speech i sound options ändrar då på volymen hos kartläsaren, är det för lågt så är det väl bara att sänka resten.
Instämmer i det mesta av det du skriver, riktigt snyggt, härlig fartkänsla och det är genuint roligt att köra. Det är inte simulator-realistiskt, men bilarna uppträder trovärdigt ändå. Förbaskat roligt att köra med ratt i vilket fall!
Och ja, laddningstiderna är i längsta laget, även om de är maskerade.
Postad 26 september 2009 - 15:02
Just det ja, och sedan öka volymen baraHmm, jag drog ner volymen på kartläsaren lite för jag tyckte han överröstade allt annat.
Speech i sound options ändrar då på volymen hos kartläsaren, är det för lågt så är det väl bara att sänka resten.

Postad 26 september 2009 - 17:47
Postad 30 september 2009 - 21:21
Men nu när man kör en hel del race där man har motspelare att knuffas med så är det riktigt skoj även om spelet är relativt enkelt trotts att man skruvat upp svårigheten ett snäpp. Jag tror faktiskt just denna inriktning kommer att dra till sig fler "vanliga" spelare".
Smaken är som baken, men detta är utan tvekan det första Rally spel som jag anser är värt sitt pris.
Postad 01 oktober 2009 - 09:23
DiRT 1 tyckte jag om och kontrollen var det inget fel på när man körde med ratt till PC...
Om de har förbättrat grafiken från GRID så måste det här vara ett sjukt snyggt spel, måste skaffa...

bra recension annars, big up! rewind selecta!
Postad 01 oktober 2009 - 16:01
Aha, jag har inte hunnit spela GRID ännu men de verkar ha tagit en del därifrån. Kan ju då heller inte säga om grafiken är förbättrad men den känns "bra nog"att man blir tilltalad med det namn man valt är ju en funktion tagen från GRID, som är mitt favoritbilspel, då banor attraherar mkt.

Postad 08 november 2009 - 14:54
Testa med ratt! Ni som inte spelat detta med 360 ratten måste testa det. Helt sinnessjukt kul! En känsla som är svår att beskriva. Pulsen ökar till näst intill det dubbla och man är så pass koncentrerad att man nästan glömmer att andas.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar