Kommentarer till Rattställ, Wheelstand Microsoft Wireless av Repeat
Startad av
Repeat
, Oct 01 2009 15:50
5 svar till detta ämne
Postad 01 October 2009 - 15:50
Rattställ till 360:an. Inspirerad av Pewi78 (https://www.minhembi.../pewi78/245173/) så byggde jag detta av överblivet. Vände på Pewis konstruktion och har fått korta stången - men nu är jag nöjd.
Man sitter lågt i soffan - men det ska man väl göra i en riktig sportbil?
Man sitter lågt i soffan - men det ska man väl göra i en riktig sportbil?
Postad 01 October 2009 - 18:01
Låg. Soffan är ju lite djup så det påminner om Z3:an *ler*Fint.. kul o kunna bidra med inspiration
hur ser körställningen ut??
Tjejen lägger en kudde bakom ryggen så funkar det för henne. Jag kollade upp köpställ på nätet och det finns. Dyra som guld... Samtliga hade "pinnen" mot sig så därför körde jag den varianten. Ärligt talat fattar jag inte hur man kan använda ratten på ett bord eller dylikt. Rangligt, högt, lossnar etc... Nej det här är gott!
Postad 15 October 2009 - 09:16
*BUMP*
Bumpar min egen tråd för att inspirera alla glada rallyspelare. Den här löseningen har visat sig mycket lyckad och vi har tillbringat mer tid än någonsin vid bilspelen de siste två veckrona.
Ratt på rätt sätt is tha shit!
Bumpar min egen tråd för att inspirera alla glada rallyspelare. Den här löseningen har visat sig mycket lyckad och vi har tillbringat mer tid än någonsin vid bilspelen de siste två veckrona.
Ratt på rätt sätt is tha shit!
Postad 22 April 2014 - 18:53
Helt klart grymt, ser riktigt bra ut.. Det här måste jag bygga mig ett par av...
Måste ju vara otroligt roligt att spela med en riktig ratt och pedaler.
Snyggt jobbat
Måste ju vara otroligt roligt att spela med en riktig ratt och pedaler.
Snyggt jobbat
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
15 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?