Läs mer här
Postad 19 October 2009 - 11:11
Prisjakt jämför nu produkter och priser på belysning! Du hittar spotlights, fönsterlampor, vägglampor och taklampor m m. Du får ett stort antal egenskaper att sortera på, bl a sockel, watt, färg och storlek. Prisjakt har vid lansering 6600 olika produkter från 140 olika butiker.
Läs mer här
Läs mer här
Postad 19 October 2009 - 18:33
https://www.prisjakt...gori.php?k=1150
Länk saknas helt iaf så hittar jag den inte. Perfekt för en annan som är på jakt efter dels inbyggnadsspottar samt en kökslampa
Länk saknas helt iaf så hittar jag den inte. Perfekt för en annan som är på jakt efter dels inbyggnadsspottar samt en kökslampa
Postad 19 October 2009 - 19:20
Vet inte om jag är ensam men jag har aldrig hittat en kategori som heter cd-skivor eller en kategori som behandlar cd-skivor.
Postad 19 October 2009 - 19:58
Vet inte om jag är ensam men jag har aldrig hittat en kategori som heter cd-skivor eller en kategori som behandlar cd-skivor.
Det beror på att vi inte har något sådan kategori på Prisjakt, en förklaring till varför kan du hitta här.
Postad 21 October 2009 - 15:56
Appropå belysning..
finns det någon som har tips om vars jag kan hitta "små" led-belysningar som går till vanligt el-uttag?
ja alltså.. behöver lysa upp undersidan av en mugg-hållare i bion, och allra helst skall det ju vara en ljus som inte alstrar någon direkt värme, men som ändå går att koppla via medföljande transformator - el-uttaget i väggen!
tacksam för tips..
//najkks
finns det någon som har tips om vars jag kan hitta "små" led-belysningar som går till vanligt el-uttag?
ja alltså.. behöver lysa upp undersidan av en mugg-hållare i bion, och allra helst skall det ju vara en ljus som inte alstrar någon direkt värme, men som ändå går att koppla via medföljande transformator - el-uttaget i väggen!
tacksam för tips..
//najkks
Postad 21 October 2009 - 19:58
ska ni ha belysning ska ni ramla in på markslöjds hemsida bara att googla på namnet där finns massor. plus snygg julbelysning...
Postad 22 October 2009 - 12:21
ska ni ha belysning ska ni ramla in på markslöjds hemsida bara att googla på namnet där finns massor. plus snygg julbelysning...
Det räcker med att gå in på Prisjakt, vi har med de också
https://www.prisjakt...p?t=6522&t=6522
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
39 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?