tänkte fråga hur man gör när man vill lägga in egen musik i detta spel om det går nu vill säga =?...'
polarn har gjort det med em ps3 så jag tänkte att det kanske går med ett xbox 360 också
någon som vet hur man gör om det nu går ?????????
mvh peter
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
lägga in egen musik i burnout paradise !
Startad av
h0llowman
, Oct 25 2009 18:19
10 svar till detta ämne
Postad 25 October 2009 - 18:19
tjenare !!
tänkte fråga hur man gör när man vill lägga in egen musik i detta spel om det går nu vill säga =?...' polarn har gjort det med em ps3 så jag tänkte att det kanske går med ett xbox 360 också någon som vet hur man gör om det nu går ????????? mvh peter Postad 26 October 2009 - 11:12
Jag kör så att jag har kopplat 360it till HTPCn via ett extra närverks kort, och där kommer jag åt hela mitt Mp3 bibliotek medans jag spelar, du kan även rippa skivor direkt till 360it och spela upp.
Tryck bara guide knappen medans du spelar och gå till media/musik och välj därifrån vad du vill spela upp. edit: http://www.wikihow.c...a-Xbox-360-Game Postad 26 October 2009 - 14:14
okej !!!
joo så kan man göra men som polarn har gjort på sin ps3 så tar han musiken genom spelet från ps3 går det på xbox360 också??? ///peter Postad 27 October 2009 - 18:04
japp läst instruktions boken med det står inget där om det konstigt om det skulle gå på ps3 men inte på xbox360 samma spel ju tycker man !!!
mvh peter Postad 27 October 2009 - 18:44
men varför inte bara streama genom WMP samtidigt som du spelar?! Som Linus skrev.. står det inget om det i instruktionsboken så lär det inte gå att göra
Postad 27 October 2009 - 18:48
men funkar det blir det inte 2 musik källor då eller kan man slå av ljudet i spelet ?????
Postad 27 October 2009 - 18:56
Musiken i spelet ska stängas av automatiskt om man spelar annan musik. Om inte så går det säkert att sänka volymen på musiken i spelet till noll.
Postad 09 December 2010 - 01:59
Man kan spela musik från hårddiks/nätverk eller usb.
Då tar musiken över musiken i spelet. Postad 09 December 2010 - 10:44
Du kan ha custom soundtrack i alla spel på Xbox 360 då det är en funktion som är inbyggd i operativet och inte i spelen. Vissa spel rekommenderar dock att du inte har eget soundtrack då det förstör stämningen. Detta visas med text på skärmen.
När du börjar spela musik via "Xbox guide" (den lilla menyn) så kommer musiken i spelet att stängas av. Ljudeffekter & voice chat kommer fortfarande höras som vanligt. Vill du ändra nivån på musiken gör du detta från "guiden" under fliken för musikspelaren. Musiken kan vara skivor du rippat till xboxens hårddisk, extern disk eller något som du streamar från datorn. Fungerar klockrent. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |