Kommentarer till Gamla radhuset - Ombyggnad av fd förråd till nytt rum. av
Startad av
Badguy
, Dec 08 2009 19:12
7 svar till detta ämne
Postad 15 January 2010 - 12:21
Hej!
Spännande bygge, ska bli kul att följa... Vill mer än gärna göra nåt liknande nån gång men måste ha hus först...
MVH Andreas!
Spännande bygge, ska bli kul att följa... Vill mer än gärna göra nåt liknande nån gång men måste ha hus först...
MVH Andreas!
Postad 18 January 2010 - 14:12
Trevligt projekt. Hoppas det går bra och du håller väl oss uppdaterade
Postad 15 February 2010 - 22:17
Som renoveringsintresserad man är så är det suveräna bilder på ditt bygge. Ser fram emot att få se mer!
Postad 05 March 2010 - 22:10
ja nu du, börjar det likna nåt detta!! håll oss underrättade med fortsättningen!
Postad 05 March 2010 - 22:35
Tack för alla fina kommentarer!
Det får en ibland att kämpa vidare när det känns jobbigt. Det har gått 8 månader sedan jag påbörjade projektet och det är lätt man tappar sugen på vägen. Men nu är jag snart i mål. Jag tycker det är jätte jobbigt att pilla med lister och målning... troligen för jag är så petig med detaljerna. Imorgon ska jag fixa med golvlisterna och efter det så är det nog bara elektrikern kvar skulle jag tro...
Det får en ibland att kämpa vidare när det känns jobbigt. Det har gått 8 månader sedan jag påbörjade projektet och det är lätt man tappar sugen på vägen. Men nu är jag snart i mål. Jag tycker det är jätte jobbigt att pilla med lister och målning... troligen för jag är så petig med detaljerna. Imorgon ska jag fixa med golvlisterna och efter det så är det nog bara elektrikern kvar skulle jag tro...
Postad 09 March 2012 - 23:13
Sitter och kollar igenom alla dina gallerier, du är ju för j*vla duktig. Kul att du delar med dig!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
377 bilder
129 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?