Kommentarer till Renovering vardagsrum 2009 av andem038
Startad av
andem038
, Dec 09 2009 23:54
28 svar till detta ämne
Postad 21 February 2010 - 22:27
Underbara foton, jag som är så svag för underbara foton - det måste bli en tia. Love Tassen.
Postad 21 February 2010 - 23:16
Ser riktigt fint ut! Gillar det verkligen mycket. Hyllsystemet var tiptop
10 poäng från mig!
10 poäng från mig!
Postad 21 February 2010 - 23:19
Läckert är bara förordet, ser fram emot mer. + för riktigt fint foto som glidtassen nämnde.
Postad 22 February 2010 - 00:50
kabelfria miljöer är så underbara att se.. Tummen upp på ett bra jobb, fin inredning samt fint foto, en självklar tia från mig.
Postad 22 February 2010 - 00:53
Snyggt en 10a från mig. Själv skulle jag se det som ett utmärkt tillfälle att göra sig av med tvbänken och ställa elektroniken i ett hörn istället
Plus för den spartanska inredningen samt mys-plottrigt bokhylla, me like
Postad 22 February 2010 - 08:21
Kanonläckert. Kul med alla olika stilar och utföranden här på Minhembio /Heardtz
Postad 22 February 2010 - 08:55
@darkages: tjejen ville ha sin tvbänk. Jag vill faktiskt ha grejorna i hörnet, men det får bli sen. Det blev ganska bra ändå. Alla sladdar är så pass långa att de kan byta plats...
Postad 06 March 2010 - 09:15
ser trevligt och bra ut,hoppas att du har allmän behörighet i el,annars får man inte göra dessa elinstallationer,tänkte vid en ev brand så kan det bli problem med försäkringen se länk.http://www.elsakerhetsverket.se/sv/Din-elsakerhet/Vem-ansvarar-for-elen/Vad_du_for_gora_sjalv_med_el_hemma/
Postad 16 March 2010 - 13:12
@elviss: Det är IKEA Stockholm. Den har färdiga hål i botten och bra kabeldragning mellan luckorna och bakom lådorna.
Postad 17 March 2010 - 13:34
@elviss: tolkade din fråga helt fel. tänkte på mac minin.
Hyllplanen är vanliga hyllplan (20x2440cm) vi köpt på k-rauta, som vi sedan målat och satt upp på konsoller, som vi oxå köpt där.
Under imacen är det en djupare skiva (60cm) och den är även stärkt med två reglar och en större konsoll under.
vi planerar att sätta dit ett ben, för om någon sätter hela sin vikt på hörnkanten så kommer datorn flyga, o det vill vi inte.
Hyllplanen är vanliga hyllplan (20x2440cm) vi köpt på k-rauta, som vi sedan målat och satt upp på konsoller, som vi oxå köpt där.
Under imacen är det en djupare skiva (60cm) och den är även stärkt med två reglar och en större konsoll under.
vi planerar att sätta dit ett ben, för om någon sätter hela sin vikt på hörnkanten så kommer datorn flyga, o det vill vi inte.
Postad 18 March 2010 - 08:35
Ok, helst vill man ju slippa benen men det är ju som du säger. Får ta en titt på K-Rauta, tack för svaret!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
21 bilder
26 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?