Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Elac Starlet 5.1 , H K HKTS11, Enargy T .1 eller Infinity TSS-1200

6 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

Postad 10 December 2009 - 03:38

hjÀrten
  • hjĂ€rten
  • Rookie

• 6 inlĂ€gg
  • 0
Elac Starlet 5.1 , Harman Kardon HKTS11, Enargy T .1 eller Infinity TSS-1200 ?
Vad Àr bÀst till Onkyo 607-an. Fins det nÄgon test dÀr dessa jÀmförs ?
Skall handla nÄn av dessa i nÀsta vecka.
Det Àr svÄrt att bestÀmma sig ....

Postad 10 December 2009 - 14:23

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlĂ€gg
  • 0
Jag skulle nog valt Starlet.
Hemmabio tidningen testade högtalarpaket för nÄgot nummer sedan och Elac's Starlet 5.1 blev testvinnare.

SÄ hÀr stÄr det i omdömet:

" PLUS: Helt enastÄende ljud! PrisvÀrt till tusen.
MINUS: Högtalaranslutningarna...

SUMMA: Jag nyper mig fortfarande i armen efter lyssningsstunden.

Betyg: 10 "

Postad 10 December 2009 - 19:07

hjÀrten
  • hjĂ€rten
  • Rookie

• 6 inlĂ€gg
  • 0
Jag var och lyssnade pÄ Enargy Aero T 5:1 och Elac i dag.
Elac kÀnns bÀst för mig.
Enda problemet nu ör att jag inte hört nÄgon kommentera Infinity TSS-1200.
TÀnk om dom Àr lite bÀttre ;) kan inte sÄ mycket men vill inte köpa fel. ;)

SÀger ingen emot sÄ fÄr det bli Elac.

Postad 15 January 2010 - 22:40

Unregistered57a3c2a6
  • Unregistered57a3c2a6
  • AnvĂ€ndare

• 105 inlĂ€gg
  • 0
NĂ„gon som köpt/lyssnat pĂ„ Elac Starlet eller liknande och kan ge nĂ„gon kommentar? Är ute efter ett nytt system till hyffsad peng. Skall anvĂ€ndas 100% till film. Är lite orolig det inte rĂ€cker till.

Postad 16 January 2010 - 18:04

Unregisteredb6c4b1ee
  • Unregisteredb6c4b1ee
  • Rookie

• 9 inlĂ€gg
  • 0
GokvÀll kamrater!

Jag har precis bestĂ€llt ett Elac Starlet 5:1 för 4995 kr. Till det vill jag ha er hjĂ€lp med en receiver för max 4000 kr +- nĂ„gon hundralapp. Initialt hade jag tĂ€nkt mig Yamaha (465:an eller 565:an), men har nu pĂ„ slutet ocksĂ„ börjat "hĂ„rdgranska" Onkyo:s 607:a. Vad sĂ€ger ni? Är det bra alternativ till Elac-systemet?

Den initiala budgeten Ă€r för lĂ€nge sedan passerad, vilket inte alls var planerat. DĂ€rför Ă€r jag inte frĂ€mmande för att göra en kovĂ€ndning, och bestĂ€lla nĂ„got helt annat. Att komma undan med ett gott system , utan att lĂ€gga ut riktigt sĂ„ mĂ„nga tusenlappar som i förslaget ovan hade varit riktigt bra. Vad sĂ€ger ni? Är jag dumsnĂ„l som t.ex. funderar lite pĂ„ HKTS11 istĂ€llet för Elac, för att de flesta kablarna ingĂ„r dĂ€r?

Jag vill verkligen ta del av era synpunkter!

Ha det gott, kamrater!

Postad 17 January 2010 - 01:36

Lille_skutt
  • Lille_skutt
  • Amatör

• 59 inlĂ€gg
  • 0

GokvÀll kamrater!

Jag har precis bestĂ€llt ett Elac Starlet 5:1 för 4995 kr. Till det vill jag ha er hjĂ€lp med en receiver för max 4000 kr +- nĂ„gon hundralapp. Initialt hade jag tĂ€nkt mig Yamaha (465:an eller 565:an), men har nu pĂ„ slutet ocksĂ„ börjat "hĂ„rdgranska" Onkyo:s 607:a. Vad sĂ€ger ni? Är det bra alternativ till Elac-systemet?

Den initiala budgeten Ă€r för lĂ€nge sedan passerad, vilket inte alls var planerat. DĂ€rför Ă€r jag inte frĂ€mmande för att göra en kovĂ€ndning, och bestĂ€lla nĂ„got helt annat. Att komma undan med ett gott system , utan att lĂ€gga ut riktigt sĂ„ mĂ„nga tusenlappar som i förslaget ovan hade varit riktigt bra. Vad sĂ€ger ni? Är jag dumsnĂ„l som t.ex. funderar lite pĂ„ HKTS11 istĂ€llet för Elac, för att de flesta kablarna ingĂ„r dĂ€r?

Jag vill verkligen ta del av era synpunkter!

Ha det gott, kamrater!

Var hitta du det för det priset?

Postad 19 January 2010 - 19:15

Unregistered7bb1c05f
  • Unregistered7bb1c05f
  • AnvĂ€ndare

• 247 inlĂ€gg
  • 0
TÀnkte slÀnga in ett annat system, ngn som kan uttala sig om Focal Sib & Cub2 i gemförelse till de andra ni tagit upp hÀr?

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.