Min TV:s digitalTV-mottagare har inga problem med bildtappet.
Kan det verkligen vara så att min recorders TV-mottagare är så mycket sämre än den i TV:n?
Nån som känner till någon firmwareuppgradering av denna burk?
Postad 10 januari 2010 - 02:29 Min TV:s digitalTV-mottagare har inga problem med bildtappet. Kan det verkligen vara så att min recorders TV-mottagare är så mycket sämre än den i TV:n? Nån som känner till någon firmwareuppgradering av denna burk? Postad 01 april 2010 - 23:36 Ny programvara v1.70 för RDR-HXD870 Denna uppdatering handlar om digitala kanaler som försvinner så det kanske kan hjälpa dig. Var noga och läs hur uppdateringen skall gå till. Du har en bra supportersida hos Sony för din maskin på: Sony support RDR-HXD870 Där kan du kolla med jämna mellanrum im det har kommit några nya uppdateringar för just din makkin. Postad 07 maj 2010 - 09:49 jag tror jag har denna inspelare (eller liknande iaf). den har en funktion hämta kanaler från tv:n men när jag fösöker köra den säger den att den inte kan kommunicera med tv:n jag har kopplad in ett scart kable mellan boxen och tv:n, samt ett hdmi mellan boxen och hemmabio försärkaren (även denne en sony 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |