Sitter här med en Denon AVR-2805 som "blivit över". Denna förstärkare är tämligen komplett med full pre-out och analoga 7.1-ingångar.
Funderar på vad man kan ha för nytta av den eftersom den är iskall på begagnatmarknaden p.g.a. avsaknad av HDMI (även om analog 7-1 också är en bra ingång för HD-ljud).
*Man kan bi-ampa alla kanaler!
*Man kan ha den som separat DAC om alla digitalingångar tagit slut!
*Man kan ha den som sub-växel. Koppla sub out OCH pre-out front left+ right till två analogingångar så kan man ha ljud i subben även vid Pure Audio OCH kan styra subnivån med en dedikerad fjärr (enklare än med Onkyo-fjärren)!
Man kan givetvis ha den på jobbet eller i ett annat rum men i mitt fall så har jag redan anläggningar överallt...
Kom gärna med fler tips!!!
Funderar på vad man kan ha för nytta av den eftersom den är iskall på begagnatmarknaden p.g.a. avsaknad av HDMI (även om analog 7-1 också är en bra ingång för HD-ljud).
*Man kan bi-ampa alla kanaler!
*Man kan ha den som separat DAC om alla digitalingångar tagit slut!
*Man kan ha den som sub-växel. Koppla sub out OCH pre-out front left+ right till två analogingångar så kan man ha ljud i subben även vid Pure Audio OCH kan styra subnivån med en dedikerad fjärr (enklare än med Onkyo-fjärren)!
Man kan givetvis ha den på jobbet eller i ett annat rum men i mitt fall så har jag redan anläggningar överallt...
Kom gärna med fler tips!!!
Sökningen pågår
Avancerad sökning
347 bilder
22 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?