Postad 19 January 2010 - 18:48
Gillar verkligen det här spelet också, har lirat i ca 10 timmar än så länge. Helt klart en rekommendation på detta spel.
Postad 19 January 2010 - 19:18
Recensionen stämmer ganska exakt med mina åsikter gentemot spelet, förutom den fördömda screen tearingen vilket gör spelet ospelbart i mina ögon, så jag bytte spelet med en polare och köper det igen på en kampanj när det är fixat och klart.
Postad 19 January 2010 - 21:41
Recensionen stämmer ganska exakt med mina åsikter gentemot spelet, förutom den fördömda screen tearingen vilket gör spelet ospelbart i mina ögon, så jag bytte spelet med en polare och köper det igen på en kampanj när det är fixat och klart.
Jo den är rätt jobbig faktiskt, får hoppas att fixen som de håller på med kommer snart.
Postad 20 January 2010 - 07:17
Tackar för ännu en kanonrecension Zoiler. Skaffade spelet till igår till PS3an men hann inte spela något tyvärr,
men ikväll smäller det!
men ikväll smäller det!
Postad 20 January 2010 - 14:27
Härligt
. Jag är nästan avundsjuk på de som spelar på PS3, att få slippa screentearingen måste vara befriande
Postad 21 January 2010 - 16:37
Löjligt bra spel. Håller med om att en del pussel var lite sega men i övrigt ett kanon spel. Hoppas uppföljare kommer där man får spela tillsammans med de tre andra ryttarna.
Postad 21 January 2010 - 18:37
Du har sett detta antar jag?Löjligt bra spel. Håller med om att en del pussel var lite sega men i övrigt ett kanon spel. Hoppas uppföljare kommer där man får spela tillsammans med de tre andra ryttarna.
http://www.n4g.com/p...ews-413556.aspx
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
164 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?