Kommentarer till mitt place av mastermaze
Startad av
mastermaze
, Jan 25 2010 21:48
27 svar till detta ämne
Postad 25 January 2010 - 21:48
snyggt som attan avundsjuk
... några frågor hur har du gjort med tv infälld i väggen hur har du fått till att den leder av värmen?.. sen hur har du dragit kablarna till högtalarna går de inne i väggen och ut till vägglisten?..
Postad 29 January 2010 - 22:59
Kanon snyggt och grymt härlig anläggning.
Sjukt snygga högtalare.
Ser trevligt ut.
Sjukt snygga högtalare.
Ser trevligt ut.
Postad 19 February 2010 - 09:09
fan vad snygga högtalare.. hade med velat bygga mina egna.. riktigt snyggt!
Postad 24 February 2010 - 22:47
Tv bänken är gjord av köksöverskåp som är liggande o det i mitten är nerkapat till 50 cm.Sen har jag kapat till 27mm ek som jag klätt runtom
Postad 25 February 2010 - 18:17
Tack för ditt betyg o kommentar på min sida!
Du verkar själv inte ha tummen mitt i handen precis!
Snyggt med den infällda tv'n och DVD förvaring, det ger ett väldigt rent utseénde.
10p
Mvh Mixon1/Michael
Du verkar själv inte ha tummen mitt i handen precis!
Snyggt med den infällda tv'n och DVD förvaring, det ger ett väldigt rent utseénde.
10p
Mvh Mixon1/Michael
Postad 14 March 2010 - 21:38
Mycket snyggt! Diggar inbyggnaden av TV´n och hyllorna för film osv. Men, vad gör du när hyllorna blir fulla, bygger ut?
Postad 04 September 2010 - 23:04
Toppen! Går bara att ge 10p! önskar att man hade skillz själv så man kunde bygga egna högtalare! + för den schyssta kaminen, Har en likadan själv =)
Postad 02 May 2011 - 18:00
Ser riktigt bra ut det här!
Den "upphängda" mediahyllan/skåpet, är det nå hembygge eller var har du hittat den?
Är på gång med renovering och letar efter en lösning med 3 fack som är upphängd.
Den "upphängda" mediahyllan/skåpet, är det nå hembygge eller var har du hittat den?
Är på gång med renovering och letar efter en lösning med 3 fack som är upphängd.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
64 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?