har en ace bace 3 som jag är rätt nöjd med..men är tvungen att ställa den i bakre högra hörnet i rummet för den får inte plats mellan frontarna. vet att man inte kan höra vart ljudet kommer ifrån men upplever ändå att jag känner trycket från högersidan så tänkte köpa en till och ställa på vänsta sidan om soffan.
kör en supra 1rca-2rca till subben. har två subb-utgångar på min onkyo 1007.
frågan är ju då hur jag ska koppla detta!
spelar det ngn roll om jag köra båda subbarna på samma utgång fastän jag har två utgångar? egentligen inte va? för jag vill inte köpa 1st 15 m kabel och 1st 20 m kabel utan köra 1st 15m till första subben o splitta den där o köra 1st 5m vidare till andra subben.
om jag då kör en kabel mellan stärkaren till subben och splittar den där hur ska då den splitten se ut? finns det en sån?
denna splitten fungerar ju bara o köra 1rca-1rca på? måste jag byta den kabeln jag köpt och bli tvugen att köra 1rca-1rca hela vägen? problemet då är ju att det inte går att änvända EQn i subben..........bleh...
tips?
mvh joakim
kör en supra 1rca-2rca till subben. har två subb-utgångar på min onkyo 1007.
frågan är ju då hur jag ska koppla detta!
spelar det ngn roll om jag köra båda subbarna på samma utgång fastän jag har två utgångar? egentligen inte va? för jag vill inte köpa 1st 15 m kabel och 1st 20 m kabel utan köra 1st 15m till första subben o splitta den där o köra 1st 5m vidare till andra subben.
om jag då kör en kabel mellan stärkaren till subben och splittar den där hur ska då den splitten se ut? finns det en sån?
denna splitten fungerar ju bara o köra 1rca-1rca på? måste jag byta den kabeln jag köpt och bli tvugen att köra 1rca-1rca hela vägen? problemet då är ju att det inte går att änvända EQn i subben..........bleh...
tips?
mvh joakim
Sökningen pågår
Avancerad sökning
68 bilder
37 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?