Har lite felsökning här. Har märkt att vid 70-90hz så är det något som låter förbaskat illa, bara ibland.
Har kommit fram att det är någon stans vid högra högtalaren (kolla mitt galleri). Ibland så slutar det bara jag tar på högtalaren, ibland så hjälper inte det.
Tänkte först att högtalaren stod emot någonting men kollar så att den inte gör det. Ibland så försvinner oljudet när man närmar sig högtalaren, så jag tänkte att den kanske står lite tokigt på golvet. Eftersom det kan försvinna då man tar på högtalaren så måste det vara någonting med hur den står, right?
Har även testat ifall det är subben som skapar oljudet men det var det inte.
Man kan säga att det låter som... ett skorrande eller liknande.
Fast ja, en gång när jag lyssnade till vänster om byrån (mellan den och vänstra högtalaren, se galleri) så tyckte jag att det lät väldigt starkt därifrån. Men en gång senare så lät det från subben och en annan gång så lät det inifrån förstärkaren osv. Kanske min hörsel som spökar (haft danslektion i några timmar :S).
Vad tror ni att det är och hur kan man åtgärda det?
Edit: Låter tydligast bakom högra högtalaren tror jag. Kan det vara någon störning, någon kabel eller något annat?
Tycker liksom, jag har inte så jättemycket bas så saker borde inte börja hoppa runt.
Redigerat av Ala_95, 22 February 2010 - 15:48.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
160 bilder
61 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?