Kommentarer till första lägenheten =) av alen_zivo
Startad av
alen_zivo
, Mar 07 2010 17:20
5 svar till detta ämne
Postad 07 March 2010 - 17:20
Jag hade för mig att 360n stödde max 4 trådlösa kontrollers samtidigt, men det kanske var 5? Få spel stödjer mer än 4 spelare i splitscreen iaf
Postad 07 March 2010 - 19:26
Hej. Tycker det ser bra ut för att vara första lägenheten. Bor själv i min första lägenhet. Jag vet inte hur petig du är med ljudet? Men något som skulle göra stor skillnad är att flytta ned surrundhögtalarna. Till ungefär samma höjd som öronen, när du sitter i soffan. Effekterna kommer bli mycket tydligare då. Även centern skulle försöka komma ned lite. Sen kanske i framtiden byta ut bokhyllan/tvbänken, mot en lägre tvbänk. Skulle nog få rummet att kännas större. Keep it up.
Postad 07 March 2010 - 20:35
den stödjer bara 4 o använder oftast bara 2
men första boxen åkte genom fönstret och när jag köpte en ny så fick jag en kontroll över... det där med flytta ner högtalarna låter inte så dumt får nog ta o skjuta ner dom
Postad 07 April 2010 - 18:58
Tack för den fina kommentaren.
Verkar vara en trevlig lägenhet du fått tag i. tycker det ser snyggt ut och du har god smak när det gäller elektronik.
Verkar vara en trevlig lägenhet du fått tag i. tycker det ser snyggt ut och du har god smak när det gäller elektronik.
Postad 11 January 2011 - 22:06
mycket fint alen ! har du bott i lyan länge eller ? hur stor är den? fan jag har flyttat hem igen till morsan efter mina 3 år i plugget på annan ort. det suger att bo hemma!! håller på och kollar efter en egen lya igen inne i lkpg, men vill ha mer jobb innan jag skaffar mig en egen igen! hoppas allt är bra med dig mannen.
mvh gamle bråk klasskompisen alexander
mvh gamle bråk klasskompisen alexander
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?