Kommentarer till Emotiva UMC-1 av GhostX
Startad av
GhostX
, Apr 01 2010 18:01
13 svar till detta ämne
Postad 02 April 2010 - 22:03
Går att ordna.
Ska bara byta till svarta lister på UMC-1 och XPA-5. Ska lägga upp lite bilder på insidan av båda också.
Ska bara byta till svarta lister på UMC-1 och XPA-5. Ska lägga upp lite bilder på insidan av båda också.
Postad 02 April 2010 - 22:40
Mycket intressant har vart inne på en sån själv hur har importen och tull/momsen fungerat ?
Postad 02 April 2010 - 22:43
Som vanligt gick det väldigt smärtfritt. Fick ett SMS om att betala in ~1600 nån dag innan den anlänt till arlanda. 5 arbetsdagar tog det allt som allt innan jag hade den hemma.
Postad 02 April 2010 - 22:57
1600 hundra i tull bara det låter ju fan tok billigt och bara 5 arbetsdagar, var det med Emotivas DHL ekonomi frakt då eller nått express alternativ.
Postad 02 April 2010 - 23:11
Ja om inte minnet sviker mig så var det runt 1600 och deras vanliga frakt sätt.
Tog 5-6 dagar för XPA-5 när jag beställde den förra året också
Tog 5-6 dagar för XPA-5 när jag beställde den förra året också
Postad 02 April 2010 - 23:14
Vet du hur det är betalar man moms på frakten med när jag fick en offert från Emotiva låg den ändå på 220 dollar vilket är en liten slant ändå att tulla.
Har du hunnit testa processorn nått en nöjd ?
Har du hunnit testa processorn nått en nöjd ?
Postad 02 April 2010 - 23:21
220$ bara för UMC-1? betalade runt 100$ har jag för mig.
Betalade lite drygt 250$ för min XPA-5 och ett helt gäng kablar däremot första gången.
Tittade på Fedex kvittot nu, 1611kr. Då är det för tull,moms etc.
Ja man momsar på frakten också.
Extremt nöjd med ljudkvalitén, problemet för mig är HDMI handskakningarna men det har jag tagit upp med Lonnie och det kommer att fixas med den uppdatering som kommer nu snart. Ska skriva ett utförligare omdöme i emotiva tråden när jag fått den senaste uppdateringen.
Betalade lite drygt 250$ för min XPA-5 och ett helt gäng kablar däremot första gången.
Tittade på Fedex kvittot nu, 1611kr. Då är det för tull,moms etc.
Ja man momsar på frakten också.
Extremt nöjd med ljudkvalitén, problemet för mig är HDMI handskakningarna men det har jag tagit upp med Lonnie och det kommer att fixas med den uppdatering som kommer nu snart. Ska skriva ett utförligare omdöme i emotiva tråden när jag fått den senaste uppdateringen.
Postad 02 April 2010 - 23:32
Ja men då var det billigt skulle jag vilja säga.
Räkna med drygt 4000 i avgifter.
Räkna med drygt 4000 i avgifter.
Postad 03 April 2010 - 00:02
Ja runt 4000 är vad jag också räknat på känns lite surt men ja dom är ju bliga i övrigt
Postad 12 December 2010 - 19:40
Fina prylar är du nöjd med Emotiva ? Skall göra allt för att få tillbaka mina pengar för Vincent steget och vad skulle det kosta med ett motsvarande i från USA ?
Postad 13 December 2010 - 12:51
@ Rexa
Vet inte vilket vincent steg, såg aldrig någon modell beteckning i din tråd. Ett XPA-2 kan aldrig gå fel för ~9000 inklusive frakt och avgifter.
Helt underbart företag att ha att göra med, ska precis ut och beställa lite kablar nu ifrån dom.
Vet inte vilket vincent steg, såg aldrig någon modell beteckning i din tråd. Ett XPA-2 kan aldrig gå fel för ~9000 inklusive frakt och avgifter.
Helt underbart företag att ha att göra med, ska precis ut och beställa lite kablar nu ifrån dom.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?