Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

J@vlar i mig jag köpte mig en Goldstar!

52 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 03 juni 2010 - 21:51

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Skulle nån för 25 år sedan slagit vad om 10.000kr att jag i framtiden skulle skaffa en Goldstar produkt så skulle man ha antagit det vadet!

Inte en chans att man ens skulle tänka tanken om Goldstar hemma hos en.

Vilken tur att ingen tänkte på det för idag fick koreanerna fotfäste innanför min dörr :D

Och gissa om bredsidorna haglar in på fejjan om mitt senaste investering :P

Men min goldstar presterar 1000 gånger bättre än den japanske förgångaren :lol:

Redan på ordinarie tv sändningar såg bilden bättre ut än på den första tv'n.
Game play på xboxen överträffar mina fantastiska förväntningar, bilden är otroligt detaljlik krispig och ren.
Bilden på HD History fick mig att tappa andan och jag har inte ens kalibrerat tv'n än! :D
Tjejen trodde bilden var i 3D hon var helt ställd och grymt imponerad :D

Postad bildilden

Postad bild

Postad bild

Postad 03 juni 2010 - 21:54

Saftsvalle
  • Saftsvalle
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Ja du måste verkligen vara Lucky som har skaffat dig en GoldStar :D

Postad 03 juni 2010 - 22:04

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11 286 inlägg
  • 0
Härligt med en ny STOR tv. :D

Postad 03 juni 2010 - 22:04

Unregistered1df9a6f7
  • Unregistered1df9a6f7
  • Veteran

• 1 973 inlägg
  • 0
De har lyft sig en aning på senare år :D Hade inte så stora förutfattade meningar innan jag blev en lucky goldstar men är nöjd med...
Har dock hört i andra trådar att LG ägare inte kan bedöma sina produkter just för att man har den dåliga smaken att köpa en LG... :D Kan det kanske vara så att de är bra ändå??
Grattis till en mastig TV!

Postad 03 juni 2010 - 22:10

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1 866 inlägg
  • 0
Skulle nog inte tagit emot en LG tv gratis ens. Om jag var tvungen att ha den som standard tv alltså. Om jag fick en gratis till sovrummet skulle jag såklart inte tacka nej.

Postad 03 juni 2010 - 22:18

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
nya lg le 8500 ligger då i topp när det gäller lcd enligt flatpanelshd....och chad på avsforum så riktigt så illa verkar lg inte vara längre

Postad 03 juni 2010 - 22:28

jokim
  • jokim
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0
det enda jag kan tänka mig är att LG köpt in utvecklingskonsulter ifrån Japan som designat och utvecklat tekniken åt LG... tillverka dom kan nog vilket kinesföretag som helst ... :D

Postad 04 juni 2010 - 06:09

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Eller hur, jag menar det handlar om anpassning, de skaffar teknik och kunnande och då kan de leverera därefter och det är egentligen tur för de har lyckats att pressa ned summorna på beloppen man får lägga upp för en sådan här mackapär :D

Ska köra DVE ikväll och se hur mycket bättre den kan tänkas bli, men som sagt så här långt; outstanding performance säger allt om min Lucky Goldstar :D

Postad 04 juni 2010 - 07:01

pettran
  • pettran
  • Lärjunge

• 346 inlägg
  • 0
Vart tog high-end märket Mark vägen eller Denver? kanske B&O som köpte upp dom *skojja*

Postad 04 juni 2010 - 09:03

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0
Hur är det när man spelar snabba FPS spel tycker du? Har ju läst att det kan förekomma inputlag, men det kan ju bero på inställningar, bildförbättringar som blir försämringar, hä hä :D

Postad 04 juni 2010 - 09:06

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Kan inte fatta att det finns folk som bryr sig om vilken logga som sitter på displayen... Va fasen, den får gärna heta Galne Gunnar (GG? :D), bara bilden sparkar rumpa. :D

Postad 04 juni 2010 - 09:13

kave
  • kave
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
I mina öron (ögon) så var Samsung inte ett smack bättre än Goldstar. Nu glimmar det ju i vilken 60 årig gubbe som helst om de får höra Samsung LED. Snacka om klassresa.

Postad 04 juni 2010 - 09:19

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Kan inte fatta att det finns folk som bryr sig om vilken logga som sitter på displayen... Va fasen, den får gärna heta Galne Gunnar (GG? :D), bara bilden sparkar rumpa. :D

Precis, och inte bara det. Det är köparen som skall vara nöjd, inte vi andra. Oavsett vad alla vi andra tycker så ligger objektets skönhet alltid i betraktarens öga. Är man som köpare av en TV nöjd med bilden så är det för köparen en bra TV. Sen finns det alltid andra som har andra premisser och tycker annat.

Redigerat av tomano58, 04 juni 2010 - 09:19.

Postad 04 juni 2010 - 22:03

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
He he, körde DVE kalibrering idag och bland det värsta prestationerna man sett med olika svepande tester, det var riktigt kul, tjejen däremot tyckte att det var en 'trevlig' fredag kväll att köra kalibrering på. (ironi)
Dock såg vi lite annat kul efter inställnngarna och testerna som plåster på såren.

Sedan trodde jag först att TV'n hade nån fläkt som susade eller nåt men det var HD DVD spelaren -den som nyttjades under kalibreringen, då stängde av den och annat så endast tv'n va på och intrycket:

TV'n är knäpptyst, det låter mindre än min 42" plasma som också är tyst, inte ett surr eller pip ljud från LG'n :D

Trevligt också att en 60" drar mindre energi än min 42" :D

Postad 04 juni 2010 - 22:18

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 0

Årets stora "PLUS 1!"

Men som vanligt vätaligt av allas vår Pacman.

Skulle lätt köpa mig en Saba 60" så länge bilden sparkade den berömda rumpan.

Tyvärr väcker sånt agg och irritation hos diverse märkesfantaster, förståsigpåare och besserwissers här på forumet som vanligt.

Who cares?

Bra bild är bra bild är bra bild.

Samma mantra som bostadsmäklare brukar köra med: location, location, location.

Redigerat av masse70, 04 juni 2010 - 22:21.

Postad 04 juni 2010 - 22:31

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Jag har tex alltid sett LG som ett märke med tvivelaktig kvalitet byggmässigt och en medelmåttig kvalitet bildmässigt...

Men helt klart mycket för pengarna..

Sony har jag alltid sett som ett märke som haft bra kvalitet men haft lite väl högt pris..

Nu till det intressanta....

Nya LG Lcd Led har istort sett samma priser som nya Sony :D
Iaf enligt vad man kan gissa sig till med de få uppgifter som finns...

Och genast utan att ha sett nån av dom Live så får jag en känsla av att LG kan inte vara lika bra..
De måste ha satt för högt pris..

Så jag får väl säga att jag har nog på nått sätt värderat märke mer än vad jag själv trott...

Fast jag inser hur jag tänker så känns det som att jag skulle ha svårare att köpa en LG för 25k än en Sony om båda var likvärdiga bildmässigt......

Postad 04 juni 2010 - 22:37

cedergren
  • cedergren
  • Beroende

• 1 356 inlägg
  • 0

Det är ju både rätt och riktigt
Men jag tror att du kan förstå att folk är skeptiska och tveksamma till LG då de varken har tagit fram något som
haft bild och kvalite på en och samma gång om ens det ena eller det andra.

Så jag väntar med spänning på en åsnespark då det behövs röras runt i grytan och
pannas monopol på bästa plasman skulle må bra av att brytas upp lite.

Redigerat av cedergren, 04 juni 2010 - 22:38.

Postad 04 juni 2010 - 22:54

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2 219 inlägg
  • 0

Kan inte fatta att det finns folk som bryr sig om vilken logga som sitter på displayen... Va fasen, den får gärna heta Galne Gunnar (GG? :D ), bara bilden sparkar rumpa. :D

Haha, Galne Gunnar. finns det kvar fortfarande? Men allvarligt talat, det är klart att märket är viktigt. Inte märket i sig, men vissa märken står ju för mer kvalité och även om bilden sparkar rumpa så kanske skiten brakar ihop efter ett litet tag om det tex. står Galne Gunnar på Tv:n. Fanns väl något märke här som brann upp för flera forumister...

Ja just det här var den, swedx hette den visst:

https://www.minhembi...howtopic=228838

Redigerat av Unregistered74d4d0b1, 04 juni 2010 - 22:57.

Postad 04 juni 2010 - 22:58

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Mm..Men kvalitet är ju inte något som är skrivet i sten ....

Vet att många här tex klagar på Lg kvalitet medans de 5 som jag känner och haft LG i minst 5 år har inte haft ett enda problem...

Kvalitet är svårt att mäta noga..

Helst om man hänger i forum kan man snabbt få en skev bild angående vilket märke som har mest reklamationer

Postad 04 juni 2010 - 23:09

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2 219 inlägg
  • 0

Jag har tex alltid sett LG som ett märke med tvivelaktig kvalitet byggmässigt och en medelmåttig kvalitet bildmässigt...

Men helt klart mycket för pengarna..

Fast jag inser hur jag tänker så känns det som att jag skulle ha svårare att köpa en LG för 25k än en Sony om båda var likvärdiga bildmässigt......

Nu har jag ingen koll på just LG:s TV-apparater, men generellt när det gäller koreanska märken så har de väl gjort ungefär samma klassresa som tidigare japanerna gjorde, dvs. de började som lågprismärken med tämligen usel kvalitet och har sedan blivit alltmer förknippade med kvalitet och prisvärdhet... Det gäller bilar, elektronik, robotar etc... Sydkorea har (efter andra världskriget) efterhand kommit att följa i Japans fotspår så att säga...

Helst om man hänger i forum kan man snabbt få en skev bild angående vilket märke som har mest reklamationer

Jo så är det, de populäraste modellerna tycks ofta (felaktigt) vara behäftade med flest fel, så det är lätt att bli lurad där och köpa någon okänd modell som bara tre forumister köpt och höjt till skyarna... hehe...

Redigerat av Unregistered74d4d0b1, 04 juni 2010 - 23:24.

Postad 04 juni 2010 - 23:11

cedergren
  • cedergren
  • Beroende

• 1 356 inlägg
  • 0

Vet att många här tex klagar på Lg kvalitet medans de 5 som jag känner och haft LG i minst 5 år har inte haft ett enda problem...

Man kan ju har tur ibland

Men hade de bild :D

Postad 06 juni 2010 - 20:18

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Som en kosnekvens av mitt köp av 60" säger nu tjejen att hon blivit HD bild nörd :P
Hon letar efter 'drop-outs' m.fl på varje tänkbar tv hon ser, t.o.m hemma hos hennes väninnor :blink:

Vi såg det avlsutande delen mini tv serien Pacific och det var en andlös bild full av njutning levererad av Canal+ HD
Det är rätt häftigt att hon är så grymt nöj med mitt senaste köp :P

Postad 06 juni 2010 - 22:06

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Djäkligt kul att ni är så nöjda :-)

60 tum måste ju va rätt klockrent..

Jag har 50 nu och det känns för litet..Haft de i 4 år snart...
Skulle lätt kunna tänka mig 70 tum nu

Postad 19 juni 2010 - 15:51

backfeed
  • backfeed
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Som en kosnekvens av mitt köp av 60" säger nu tjejen att hon blivit HD bild nörd :(
Hon letar efter 'drop-outs' m.fl på varje tänkbar tv hon ser, t.o.m hemma hos hennes väninnor :D

Vi såg det avlsutande delen mini tv serien Pacific och det var en andlös bild full av njutning levererad av Canal+ HD
Det är rätt häftigt att hon är så grymt nöj med mitt senaste köp ;)

Det låter bra det där. Jag är på vippen att köpa en, för att ersätta min gamla LG 50" jag haft sen 2006. 10" extra på diagonalen är ju inte direkt magiskt mycket mer, men tillräckligt för att 1080p-material ska ha någon poäng.

Kan för övrigt nämna att gnället på LG:s kvalité inte verkar vara motiverat (längre). Min har fungerat 100% klockrent i 4 år, och samma sak gäller mina tre vänner som också har LG-plasmor av olika modeller sedan 3-4 år tillbaka.

Men så här är det ju alltid i AV-kretsar; märkeshysteri som ofta saknar grund.

Postad 19 juni 2010 - 16:04

backfeed
  • backfeed
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Jag har 50 nu och det känns för litet..Haft de i 4 år snart...
Skulle lätt kunna tänka mig 70 tum nu

Samma här. Synd bara på prisnivån. :D

Hade projektor med 94" duk innan jag skaffade min 50" plasma (blev tvungen pga idiotisk planlösning i den lägenhet vi flyttade till, som gjorde att projektorn hamnade alldeles för nära duken), så redan då ländes 50" för litet. :(

Visst, dagens projektorer fungerar utan problem på det korta avståndet, men det är ju så förbaskat mycket smidigare och flexiblare med en flatpanel.

Postad 19 juni 2010 - 18:42

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Har sett på Viktorias bröllopp idag på SVT HD och det var/är magiskt bra bild :P

Tacksam ändå att SVT valde att visa detta över HD kanalen istället för VM matchen B)

Har sett så mycket hdtv och spelat på Xboxen att man inte hunnit ta några bilder ;) men det kommer ;)

Postad 19 juni 2010 - 18:49

Unregistered9b54f378
  • Unregistered9b54f378
  • Forumräv

• 721 inlägg
  • 0
Det är ju inte bara bildkvalitet som är viktig, utan även byggkvalitet, dvs håller prylarna ett gäng år. Det är där LG har haft lite problem känns det som. Alla jag känner som haft dem (3-4 st) har haft problem med att de gått sönder efter 2-3 år, och det känns lite dåligt.

Btw äger en Samsung själv och är nöjd, men håller fortfarande tummarna att den skall hålla ihop fysiskt iaf 5-6-7 år...

Postad 19 juni 2010 - 18:57

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Var 3:e år byter väl ändå de flesta här tv :P

Har blivit var 4:e år för mig och det känns som gränsfall B)

Är ju inte som förr när det inte hände sååå mycket på tv marknaden

Postad 19 juni 2010 - 19:00

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Min 3:e plasma på 6 år :P B)

Den här är klart överlägsen bäst alla kategorier, den piskar min projektor.

Postad 19 juni 2010 - 19:01

Unregistered948c54a3
  • Unregistered948c54a3
  • Lärjunge

• 334 inlägg
  • 0

Det är ju inte bara bildkvalitet som är viktig, utan även byggkvalitet, dvs håller prylarna ett gäng år. Det är där LG har haft lite problem känns det som. Alla jag känner som haft dem (3-4 st) har haft problem med att de gått sönder efter 2-3 år, och det känns lite dåligt.

Btw äger en Samsung själv och är nöjd, men håller fortfarande tummarna att den skall hålla ihop fysiskt iaf 5-6-7 år...

Har bytt min panel i min samsung plasma 3 gånger, en gång per år ganska exakt. Hoppas jag slipper det med min nya lg, men man vet ju aldrig :P

Postad 26 juni 2010 - 11:56

Desert Rat
  • Desert Rat
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Har också funderat på PK550N, men även PK250N, är det någon som känner till vad det är för skillnad på dessa två? :P

Postad 26 juni 2010 - 12:06

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0

det enda jag kan tänka mig är att LG köpt in utvecklingskonsulter ifrån Japan som designat och utvecklat tekniken åt LG... tillverka dom kan nog vilket kinesföretag som helst ... :P

-1
Om du bara visste hur många ingenjörer Korea har..
De har nästan inga naturtillgångar, istället har de ingenjörer som är mer lönsamt :-)

För övrigt skulle jag också vilja få en wow-känsla när jag tittar på en ny tv men det går inte eftersom man sitter framför en datorskärm hela dagarna.

Redigerat av Chippe, 26 juni 2010 - 12:10.

Postad 26 juni 2010 - 12:30

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0

För övrigt skulle jag också vilja få en wow-känsla när jag tittar på en ny tv men det går inte eftersom man sitter framför en datorskärm hela dagarna.

Det här ger mig wow känsla :P

Postad 26 juni 2010 - 17:56

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Eftersom...?

Postad 26 juni 2010 - 20:43

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0
Audio: den ser jäkligt fin ut iaf :-)

Pacman: ..eftersom ingen tv ser skarpare eller bättre ut än en bra datorskärm, möjligtvis en likvärdig upplevelse. Storleken ger dock en wow-känsla men den har man ju vant sig vid för länge sedan iaf vid 50" för min del och det är ungefär samma sak som att sitta nära en skärm på 24" men jag talar bara för mig själv.

Redigerat av Chippe, 26 juni 2010 - 20:50.

Postad 11 augusti 2010 - 13:57

Unregisteredb42c7e80
  • Unregisteredb42c7e80
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0
Undrar om det inte finns någon LG-Goldstar-dissare som stolt kör omkring i en Audi? Jag menar super-de-lux-kvalitetsbilen DKW.

Postad 11 augusti 2010 - 21:34

Unregistered1df9a6f7
  • Unregistered1df9a6f7
  • Veteran

• 1 973 inlägg
  • 0

Undrar om det inte finns någon LG-Goldstar-dissare som stolt kör omkring i en Audi? Jag menar super-de-lux-kvalitetsbilen DKW.

Bra liknelse, kör själv tyskt men gillar LG :D de måste vara lite premium då!!

Postad 12 augusti 2010 - 12:44

Unregisteredb42c7e80
  • Unregisteredb42c7e80
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0
Lite OT kanske, men jag kör Datsun! :)

Postad 12 augusti 2010 - 12:55

Unregistered1084
  • Unregistered1084
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Audi är Audi.De var ett märke i koncernen Auto Union som bestod av Audi,DKW,Horch och Wanderer.

LG däremot är och var Lucky Goldstar.Inget fel i det.

Postad 12 augusti 2010 - 22:14

Unregistered1df9a6f7
  • Unregistered1df9a6f7
  • Veteran

• 1 973 inlägg
  • 0

Lite OT kanske, men jag kör Datsun! :lol:

Så länge den har bokstäverna GT-R på bakluckan så dräglar jag ;)
Bra företag utvecklas som tex Audi och LG för audi var det Ur quattron i rally vm som var startskottet och för LG förhoppningsvis 2010 års plasmor :P

Redigerat av Unregistered1df9a6f7, 12 augusti 2010 - 22:15.

Postad 13 augusti 2010 - 01:48

Unregistered1894
  • Unregistered1894
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0

Mm..Men kvalitet är ju inte något som är skrivet i sten ....

Speciellt när alla paneler tillverkas i samma fabrik, men får olika märkningar på vägen ut. Fanboys av märken är bara idioter som inte förstår bättre, eller för mycket pengar / båda..

Postad 13 augusti 2010 - 01:51

Unregistered1894
  • Unregistered1894
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0

Har också funderat på PK550N, men även PK250N, är det någon som känner till vad det är för skillnad på dessa två? ;)

Det är väl bara att jämföra på prisjakt? Men på ett ungefär, fler hdmi på 550.

Postad 13 augusti 2010 - 06:37

SwiftingSpeed
  • SwiftingSpeed
  • Beroende

• 1 062 inlägg
  • 0

Speciellt när alla paneler tillverkas i samma fabrik, men får olika märkningar på vägen ut.

Samma fabrik kan ju så klart tillverka paneler av olika kvalité och pris och behöver inte ha deras bästa paneler i sina egna produkter. Philips har exempelvis paneler från LGD men de är tillverkade för Philips enligt Philips specifikationer.

Ett annat exempel är iPaden vars skärmar också tillverkas av LGD men det finns inga andra produkter ute på marknaden som har lika dana skärmar för det.

Redigerat av SwiftingSpeed, 13 augusti 2010 - 06:38.

Postad 18 oktober 2010 - 21:35

Unregistered006eb26d
  • Unregistered006eb26d
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Det här med att vissa rapporterar att allting speglar sig i den är det ett verkligt problem eller överdrivet sådant?

Postad 18 oktober 2010 - 21:44

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Jo LG PK upp till 550 reflekterar mycket..
Men kan man bara dra ner persienner och släcka nån lampa är det inga problem..

Postad 18 oktober 2010 - 21:45

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
I dagsljus är det omöjligt att se på mörka scener i tv program / filmer/ konsol spel.

Men har alltid haft neddragna persienner eller gardiner som blockerat solljuset så det är inget nytt för mig, men kan vara jobbigt för den som föredrar ljust och 'öppna fönster' i tvrummet.

Postad 18 oktober 2010 - 21:59

Unregistered006eb26d
  • Unregistered006eb26d
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Ser jag på film så blir det ju släckt och neddraget, men dagtid så kanske det rullar vanlig TV och nyheter + socialgrejer på PC t.ex., där kraven inte blir lika stora. Fattar jag rätt om det är fullt användbart även i dagsljus, men om man vill ha schysst ostörd filmbild, så släcker man ner?
Lampor o skit speglar sig ju även i en CRT för tusan...

Postad 18 oktober 2010 - 22:20

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Men jo, lite ovanligt mycket nära en mörk spegel ifall tv'n är avstängd.

Postad 18 oktober 2010 - 22:51

Unregistered006eb26d
  • Unregistered006eb26d
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Ok, tack för svaren. Jag väljer mellan en panna 50" och denna 60" från lg. Pannan har troligen bättre bild medan jag samtidigt helst vill upp på 60", och då känns denna från lg som ett väldigt bra alternativ. Samtidigt blir man lite orolig för att välja fel då man läser om såna här spegel grejer. vissa får det ju att låta som om tvn är oanvändbar i dagsljus, så det känna bra att få svar från någon som verkligen har en hemma :)

Postad 18 oktober 2010 - 23:27

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Kanon bra bild annars, så grymt nöjd att min projektor börjar samla damm :blush: :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.