Kommentarer till Källarbion -2010 (Bygget) av Mr_Nilzon
Startad av
Mr_Nilzon
, Jul 29 2010 11:52
23 svar till detta ämne
Postad 13 August 2010 - 11:42
Tack för alla kommentarer och poäng
Igår testkördes rummet för första gången och jag måste säga att det låg långt över förväntan, riktigt trevligt! Nya bilder från bygget kommer idag. Håll även utkik för inom kort tänkte jag fota det färdiga resultatet och öppna ett nytt galleri.
Igår testkördes rummet för första gången och jag måste säga att det låg långt över förväntan, riktigt trevligt! Nya bilder från bygget kommer idag. Håll även utkik för inom kort tänkte jag fota det färdiga resultatet och öppna ett nytt galleri.
Postad 13 August 2010 - 18:22
Det ser riktigt coolt ut 
Jag skulle gärna vilja veta lite mått på rummet och duk mm.
Bra jobbat!
Jag skulle gärna vilja veta lite mått på rummet och duk mm.
Bra jobbat!
Redigerat av code, 18 August 2010 - 19:36.
Postad 16 August 2010 - 12:00
Riktigt snyggt! Gillar att du gjorde ett litet "rum" baktill där du kan ha alla saker. Suveränt att kunna gömma undan allt + filmer
10p!
Postad 17 August 2010 - 20:13
Riktigt läckert! Man blir lite avundsjuk när man ser ett så fint bygge..
Postad 19 August 2010 - 18:12
Hur mycket betalade du för materialet? (Matta, spotlights, fåtöljer)
Förövrigt mycket fint
Förövrigt mycket fint
Postad 20 August 2010 - 07:50
Code: Jag ska ta mått till dig, det har bara inte blivit av än.
Jerran: För matta, spotar och fåtöljer landade prislappen på c:a 11.500kr, vilket jag tycker är en helt klart godkänd summa. Sen tillkommer ju alla leksaker och även byggmaterialet.
Jerran: För matta, spotar och fåtöljer landade prislappen på c:a 11.500kr, vilket jag tycker är en helt klart godkänd summa. Sen tillkommer ju alla leksaker och även byggmaterialet.
Postad 20 August 2010 - 09:51
Hahaha tack Joakim123! Jag har lagt upp lite nya bilder om du kollar igenom alla igen. Tyvärr var jag inte så flitig med fotandet som jag borde ha varit... Men snart kommer det bilder på det färdiga rummet
Postad 20 August 2010 - 11:08
Det här blir ju helt jäkla grymt. Ett bio rum i precis min smak. Göööt jobbat.
Postad 29 August 2010 - 12:32
Ser riktigt bra ut:) Ett par filmer i det rummet hade ju inte skadat o se!
Postad 30 August 2010 - 09:32
Mihlberg:
Man tackar
Det kommer fler bilder på det färdiga bygget inom kort. Jag ska bara få upp de sista listerna i rummet. Jag gillade de Skyltarna du köpte på Tradera. Jag är själv ute efter sådana men som alla andra tycker jag att Bond Design är tokdyra. Vad sökte du efter på Tradera? Finns de kvar?
Man tackar
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
50 bilder
13 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?