Ska inte på Q-Base men har varit i Düsseldorf ett antal gånger. Ta dig till Gamla Stan, finns många schyssta ölhak där.
Kvarteret kring Bolkerstraße är bra.
check !
Kommer nog att bli ett schysst partaj! 
Jepp, jag hoppas på det !
Jag var där 2008, riktigt bra drag men blev sur när vakterna kasta bort mina proteinbars vid entrén men den lilla burken med vita piller i (koffein) fick jag behålla, (det framgick inte på burken vad det var i)
Förbered med mycket Euro i cash, mat och dryck är dyrt och snålt, tänk dig en Hamburgare på donken för 10 spänn, där kostar liknande 50:-. Vatten är dyrare än dom konstiga "redbull"-dryckerna dom säljer.
Annars grymt coolt med dom gammla Nazi-bunkrarna som blivit utsmyckade till feta dansgolv med grymt bra ljudanläggning.
jo, jag har fattat det som att det e SNOR BYRT !
så jag e beredd på det, ska vara där i 2dagar och har tänkt ha med 200 euro, men tänkte försöka att inte bränna allt...
Haha, ofta dom tar dina "Barrs" men lämnar kvar vita piller..., tror du man kan ta med sig svamp in, eller typ sprutor med okänt innehåll...?!
Skam nah med sig någon "Barrs" så får man väll stoppa ner dom i byxorna när man ska gå in, det e ju sjukt smidigt att ha som mat vid sådanna här tillfällen ju !!!
Edit: Själva området ärsom sagt riktigt häftigt, har dock bara sett bilder men det ser mycket lovande ut !