Prisjakt lanserar ny kategori: Möbler
Startad av
Minhembio
, Sep 13 2010 14:02
14 svar till detta ämne
Postad 14 September 2010 - 15:39
Mycket bra! Jag antar dock att prisjakts personal kommer få att göra med ännu en stor kategori som uppdateras ofta. Hoppas de har styrkan till det så vi konsumenter slipper lida.
Postad 18 September 2010 - 21:00
Prisjakt går mot en mer komplett databas över allt, ett litet steg på ett stort problem
Postad 19 September 2010 - 17:04
Varför är inte Ekornes med deras stressless serie både fåtöljer och soffor är ju oslagbara för bio/musiklyssning?
/Mats
/Mats
Postad 19 September 2010 - 17:12
Tänk vad biosoffor, DVD-förvaring, prjoektorhyllor och annat hembiorelaterat kan driva på det där med möbelintresse 
Trevlig utveckling och inte ett år för tidigt!
Trevlig utveckling och inte ett år för tidigt!
Postad 20 September 2010 - 07:45
Lyckas inte hitta någon webshop som säljer dem, vet du om de säljs på nätet och isf vet du vilken butik?Varför är inte Ekornes med deras stressless serie både fåtöljer och soffor är ju oslagbara för bio/musiklyssning?
/Mats
Redigerat av tb303, 20 September 2010 - 07:46.
Postad 20 September 2010 - 17:32
Nä okej det var kanske fel av mig vet bara om vanliga affärer som säljer dom,tråkigt.Lyckas inte hitta någon webshop som säljer dem, vet du om de säljs på nätet och isf vet du vilken butik?
/Mats
Postad 01 October 2010 - 17:14
Strålande. Prisjakt är med viss konkurrens av Google och Wikipedia den mest meningsfulla sidan på nätet och nu blev den ännu bättre!
Kanske Prisjakt (som har lite mer tyngd bakom sig) kan föreslå intressanta butiker att anpassa sig så de kan vara med då de annars riskerar missa en hel del försäljningar till medvetna kunder?Nä okej det var kanske fel av mig vet bara om vanliga affärer som säljer dom,tråkigt.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
11 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?