Kommentarer till Hemma hos Oscar och Sarah gamla lägenheten 2011 av vampire
Startad av
vampire_hunter
, Sep 18 2010 14:32
21 svar till detta ämne
Postad 18 September 2010 - 14:32
Kommentarer till Hemma hos Oscar och Sarah Nya bilder av vampire_hunter
Postad 13 October 2010 - 16:46
Fint som snus, men förlorar din inte mycket på att ha tvn så högt över frontarna?
Postad 13 October 2010 - 18:49
FelixNilsson: De köpte jag på Gamestop, kostade 299kr var för ett årsedan men tror att dom säljer de fortfarande. Man kan ladda kontrollerna i stället oxå.
Mamoa: Tack så mycket. De har jag inte tänkt på faktiskt, tror inte de? Jag tycker det funkar bra ialf =).
Mamoa: Tack så mycket. De har jag inte tänkt på faktiskt, tror inte de? Jag tycker det funkar bra ialf =).
Postad 19 October 2010 - 19:06
Trevligt rum , skallrar det inte i glasen när du spelar? =) , tror inte jag hade vågat ha så mycket glas nära mina högtalare
Postad 20 October 2010 - 06:18
Rickard-76: Nä konstigt nog gör de inte de. bara lite vid vissa frekvenser.
Postad 07 December 2010 - 17:20
Fina prylar! Dock lite mycket småkrams prylar för min smak, för att komma med någon sorts kritik
Postad 07 December 2010 - 18:56
hmm Du vinner tävlingen Den som har mest prylar när han dör vinner. Som sagt jag kan inte se nått helhetsintryck på eran lägen het mer en alla miljoner saker du hade.
Postad 01 January 2011 - 21:51
Sänk ner TV'n ! Man skall titta rakt fram, eller ännu hellre lite neråt ner när man ser på film. Inte uppåt.
Mvh/Janne
Mvh/Janne
Postad 04 January 2011 - 00:06
jannemannen: Fast de är ju en samksak oxå. Sedan vet du ju inte hur lång jag är eller hur hög soffan är.
Postad 08 January 2011 - 12:19
måste hålla med.. det är en smaksak..tycker själv om när tv är lite högre.
Postad 08 January 2011 - 13:22
snyggt! men tycker att du skall gömma högtalar sladdarna till frontarna med! Men bra jobbat!
Postad 08 January 2011 - 13:27
Snygg Att ha kaffekokaren mm på ett hyllplan! Aldrig sett det innan. Men du är inte rädd för tex kaffeskvätt på tapet eller så?
Snyggt hur som helst!
Snyggt hur som helst!
Postad 08 January 2011 - 16:14
adehd: Tack! sladdarna till frontarna syns väll inte??
Sgart: Tack så mycket! de är väldigt behändigt=) de skvätter inget från den, sedan så är det målat på väggen så de är bara att torka av om de svätter något =).
Sgart: Tack så mycket! de är väldigt behändigt=) de skvätter inget från den, sedan så är det målat på väggen så de är bara att torka av om de svätter något =).
Postad 15 February 2011 - 18:32
Rejäl filmsamling, goa färger i lägenheten. Phuuu mycket o damma bara
men spelar du rejält så blåser det ner på golvet o då räcker det att dammsuga 
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
210 bilder
152 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?