Kommentarer till Källarbion -2010 av Mr_Nilzon
Startad av
Mr_Nilzon
, Oct 04 2010 12:00
7 svar till detta ämne
Postad 04 October 2010 - 12:50
Riktigt snyggt! Jag vet att det är snyggare i verkligheten då kameran inte kan få till det bra i ett så mörkt rum, sen gör tyvärr kablarna att det ser rätt stökigt ut, MEN när listerna är på plats lär det bli grymt!
Postad 04 October 2010 - 13:07
Tack så mycket!
joakim123: Du har helt rätt, tyvärr har jag inte exakt det objektivet till kameran som jag hade önskat. Angående kablarna så håller jag med om att de gör så att det ser stökigt ut, men jag ville få ut bilderna så snabbt som möjligt. Sen tyvärr så känner jag mig själv ganska bra och vet att det kan ta ett par veckor innan listerna hamnar på plats...
joakim123: Du har helt rätt, tyvärr har jag inte exakt det objektivet till kameran som jag hade önskat. Angående kablarna så håller jag med om att de gör så att det ser stökigt ut, men jag ville få ut bilderna så snabbt som möjligt. Sen tyvärr så känner jag mig själv ganska bra och vet att det kan ta ett par veckor innan listerna hamnar på plats...
Postad 04 October 2010 - 18:45
Riktigt grymt är det. Hur är ventilationen? Håller med joakim123 gömda kablar är allt och så gillar jag stativen till centern. Ska göra det oxå till nästan all speaker och sedan klä det i resterande mattan jag fått kvar.
Lycka till med underbara biosalong
/Arvin
Lycka till med underbara biosalong
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
50 bilder
13 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?