Kommentarer till Gamla Setupen V.2 av Druttaluring
Startad av
Druttaluring
, Oct 20 2010 17:34
20 svar till detta ämne
Postad 20 October 2010 - 17:34
de är grymt snygga bladelius prylarna....
vart det någon skillnad på ljudet??
vart det någon skillnad på ljudet??
Postad 20 October 2010 - 18:39
Otrolig skillnad kan jag säga..en helt sjukt kontrollerad ljudbild nu..Rymd och stereoperspektiv, men ändå supercentrerade röster m.m..Grymt helt enkelt
Postad 16 November 2010 - 21:28
Det där måste låta kanon
Bladelius är bland det bästa man kan ha iaf som jag ser det, enligt en del så är det bättre än Krell. Äger och har ägt en del Bladelius prylar dom senaste 4åren. Ett kanon märke helt enkelt!
10p
Mvh
Mvh
Redigerat av Unregistered2141, 16 November 2010 - 21:30.
Postad 20 November 2010 - 13:40
riktigt bra högtalare du har! en kompis till mig har m1orna och det är en av dom bästa låd högtalarna som jag har hört. har även själv haft föregångarn till ditt försteg
(advantage s-2),det var riktigt bra
(advantage s-2),det var riktigt bra
Postad 23 September 2011 - 15:46
Härligt, din Mark Knopfler/Dire Straits-samling är skrämmande lik min måste jag säga
Nöjd med M3:orna? Har länge varit sugen på storebror M5.
Postad 25 December 2011 - 11:27
Härlig anläggning! Riktigt bra skivor också :-)
Finns det någon bättre än Buckley
Finns det någon bättre än Buckley
Postad 13 January 2012 - 22:31
Fina grejor!
Hur fick du fram den snygga ytfinishen på Njordarna - gråmålat eller renslipad betong?
Hur fick du fram den snygga ytfinishen på Njordarna - gråmålat eller renslipad betong?
Postad 13 January 2012 - 23:31
@Steronizer : Dom va så när ja köpte dom..Killen som hade dom innan mej fixade de..Sprayfärg som heter "Granit"..Han slipade av orginalytan när han började få släpp i spacklet..sen har han lagt på ett lager klarlack för att dom ska vara lätta o göra rent..Plus att han gjorde en baffel i trä oxå..Han jobbade på Casco i Kristinehamn där dom gjorde spacklet..han hade haft dom sen 1985
Tycker dom är mycket snyggare nu än orginal..men de törs man knappt säga utan att på reprimander från orginalälskare
Redigerat av Druttaluring, 13 January 2012 - 23:52.
Postad 02 August 2012 - 18:29
Tjena!
Vart har du fått tag de svarta "kryssen" som du har under plexit? Är de köpta så eller är ddet något du har byggt själv? hör görna av dig till mig i ett pm eller per mail [email protected]
Vart har du fått tag de svarta "kryssen" som du har under plexit? Är de köpta så eller är ddet något du har byggt själv? hör görna av dig till mig i ett pm eller per mail [email protected]
Postad 30 August 2014 - 19:07
Verkligen roliga rack du har / hade
10p!
Redigerat av Unregistered2294, 30 August 2014 - 19:11.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
70 bilder
13 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?