www.genexxa.se
Och jag skulle behöva köpa ett nytt mellanregister och en ny diskant,Vet inte riktigt vad jag behöver. Vet någon vad 3/4" står för? Något med tum iaf.
Skulle även vilja höra om någon vet någon bra nätbutik som säljer delar.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Diskanter o mellanregister till Genexxa
Startad av
Jarmon
, Oct 23 2010 10:55
7 svar till detta ämne
Postad 23 October 2010 - 10:55
Jag har ett par Genexxa SX1000
www.genexxa.se Och jag skulle behöva köpa ett nytt mellanregister och en ny diskant,Vet inte riktigt vad jag behöver. Vet någon vad 3/4" står för? Något med tum iaf. Skulle även vilja höra om någon vet någon bra nätbutik som säljer delar. Postad 23 October 2010 - 14:36 Dessa såldes väl av fynda förut kika på www.fynda.se Postad 23 October 2010 - 18:01
Du får ju ett nytt par begagnat som två nya element kostar.. Dom brukar ju gå för 200-500 spänn paret.
Köp ett nytt par så har du ju massor med reservelement. Postad 21 July 2011 - 14:53
Jag har köpt ett par genexxa sx1200 på second hand, men mellan- och diskantelementen är paj. Skulle det gå att sätta i dessa? Vad behöver man då för filter? (vet inte om de som redans sitter där är anpassade till de nya eller om den förra ägaren har meckat med dem: till diskant "1 Ohm 1 Watt 5%" och "3,3 mfd 63 wv" i serie och till mellanregister "1 ohm 1 W 5% och 33 mfd 100 V" också i serie. Postad 22 July 2011 - 00:36
Som dom högtalarna låter tror jag man kan skruva i vad som helst.
Diskanten gick på mina en gång i tiden. Satte fast ett par Panasonic bildiskanter med liten fot uppe på lådan, lät minst lika bra som original. Eller inte mer illa än innan kommer sanningen närmare. Jag eldade upp mina till slut, hade inte hjärta att sälja dom till någon. Postad 22 July 2011 - 11:27 För dj*vla rolig kommentar. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |