Kommentarer till OLD - System Audio (2007-2012) av dabe45
Startad av
dabe45
, Oct 25 2010 20:34
13 svar till detta ämne
Postad 25 October 2010 - 20:43
System Audio är riktigt bra grejor som jag har lyssnat på många gånger men som man inte ser särskilt ofta här på minhembio, vet ej varför
Betyget blir en tia!
Mvh
Mvh
Postad 25 October 2010 - 21:12
Hej på er alla!
Haha ni har så rätt. Jag har precis gjort mig av med projektorn - därav ingen duk. Nytt TV köp stundar och den kommande dito kommer att ta plats där det idag ser så tomt ut =(
Haha ni har så rätt. Jag har precis gjort mig av med projektorn - därav ingen duk. Nytt TV köp stundar och den kommande dito kommer att ta plats där det idag ser så tomt ut =(
Postad 25 October 2010 - 23:31
System Audio är riktigt bra grejor som jag har lyssnat på många gånger men som man inte ser särskilt ofta här på minhembio, vet ej varför
Betyget blir en tia!
Mvh
Håller med. Sällsynta skapelser minst sagt, iaf i detta forum. Men ack så trevliga att lyssna till. Tack för betyget Perra!
Postad 26 October 2010 - 21:39
SA frontarna låter lika bra som de ser ut, det kan jag gå i god för! Vissa tycker att 1750 är för slanka i nedre registret, men det är detta jag går igång på. Punchen finns där på rätt "varvtal" och inget löst, blött, brötigt basljud som andra golvare med större element kan lida av. I övrigt är SA oerhört neutrala i sitt ljud och med Marantz i Stereo-läge infinner sig en bred och tillika djup ljudbild med ett stänk av värme, som jag fastnat för.
Men, uppgradering-djävulen gör sig ständigt påmind!
Mvh
Daniel
Men, uppgradering-djävulen gör sig ständigt påmind!
Mvh
Daniel
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
15 bilder
69 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?