Postad 05 November 2010 - 10:03
Tycker i regel dina recensioner är mkt välskrivna. Men så kommer detta.... Man sitter o tänker, när kommer han till att beskriva spelet o inte en massa meningslösa detaljer?!! Men icke...
Blir rätt genomskinligt när man läser denna denna recension och samtidigt hittar dig som en av de mest aktiva i FIFA forumet.... Uppskattar att du lirat årets version av PES i högst 1h. Spelet är djupare en så, och det vet du med.
Redigerat av Unregisteredc5d9bbe1, 05 November 2010 - 10:04.
Postad 05 November 2010 - 13:42
Det är inget genomskinligt - jag skriver t o m i recensionen att jag spelat FIFA länge. Jag tycker FIFA är bättre helt enkelt, inget jag hymlar med. Nästan varje spel jag spelar så jämför jag med konkurrenterna. Jag föredrar däremot inget av dem by default, om ett spel är bättre så är det bättre. Jag var PES-fan innan jag var FIFA-fan, men håller inte på ett märke som många andra gör utan går dit gräset är grönast.Hemskt ledsen Zoiler men denna recension var rakt igenom rutten. Bara en sån sak som att du utvärderar onlineläget efter att endast ha testat en funktion som dessutom inte finns på FIFA?!! 99% lirar väl 1 vs 1!!
Tycker i regel dina recensioner är mkt välskrivna. Men så kommer detta.... Man sitter o tänker, när kommer han till att beskriva spelet o inte en massa meningslösa detaljer?!! Men icke...
Blir rätt genomskinligt när man läser denna denna recension och samtidigt hittar dig som en av de mest aktiva i FIFA forumet.... Uppskattar att du lirat årets version av PES i högst 1h. Spelet är djupare en så, och det vet du med.
Angående onlineläget så testade jag som sagt 2 mot 2, givetvis har jag spelat 1 mot 1 också även om det kanske inte framgick tydligt. 2 mot 2-grejen skrev jag bara för att visa hur många det är som spelar, fem pers är ett skrämmande litet antal. I FIFA World Cup fanns 2 mot 2 och där var det grymt mycket fler som spelade.
De meningslösa detaljerna (passningar, lobbar, målvakter, domare) som du kallar det är ju vad jag kallar för själva fotbollen, vet inte hur annars jag ska beskriva spelkänslan
Men det finns ingen anledning att vara ledsen, jag accepterade innan jag lade upp den att PES-fans givetvis kommer tycka det är en skitrecension. Jag förväntar mig faktiskt inget annat
Dessutom, läs kommentarerna på Metacritic och se hur många som föredrar PES framför FIFA. Det är knappt någon. Det är indikativt, precis som antalet användare online är. Men jag tror definitivt att många som gillar arkadstiliserad fotboll föredrar PES som vissa på MC säger.
Redigerat av Zoiler, 05 November 2010 - 13:47.
Postad 05 November 2010 - 17:18
Tycker trovärdigheten är låg här bland recensionerna och lästa bara denna PES 2011 recension pga att Zoiler hade skrivit den och jag visste vad som skulle stå i den.
Redigerat av bjornsva, 05 November 2010 - 17:28.
Postad 05 November 2010 - 19:09
Bra fråga! Samtidigt som vi inför detta ska vi införa neutrala kommentarer på recensionerna av neutrala läsareVarför låter ni inte en neutral recensent skriva recensionerna utav fotbollsspelen?
Det var synd att du tycker det är låg trovärdighet bland våra recensioner - jag ska definitivt bättre mig och försöka få mina ÅSIKTER att låta mer trovärdiga.
Postad 05 November 2010 - 19:35
PES 2011 är dåligt helt enkelt och hur mycket jag än önskar att det inte skulle vara så, så kvarstår faktumet att det har en lång väg att gå för att nå dess forna glans. Sedan kommer vi även in i diskussionen om arkadspel vs. simulatorer, men det är en annan fråga. I år räckte inte PES till helt enkelt.
Ska sägas att jag har spelat kanske runt 5-10h och jag har fortfarande en negativ åsikt om det.
Redigerat av Filip_M, 05 November 2010 - 19:36.
Postad 06 November 2010 - 01:48
Bjornsva: Du kan ju ta och fräscha upp minnet lite genom att titta igenom några trådar från förr då jag pitchade PES-serien innan den började förfalla:
PES2008
Val av fotbollsspel
FIFA eller PES?
Som du ser håller jag inte på FIFA i vått och torrt, jag anpassar mig efter vad jag spelar. Jag har ingen agenda. Man blir inte neutral för att man gillar det du gillar. Det är åsikter, vi har olika. Att du dissar sidans recensioner generellt som icke trovärdiga, samtidigt som du inte läser dem, vad har du ens för belägg?
Ja jösses, mycket ska man vara med om
Redigerat av Zoiler, 06 November 2010 - 01:48.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?