Kommentarer till "Rockdroid" docka till HTC Desire av master_of_rock
Startad av
master_of_rock
, Nov 13 2010 15:04
5 svar till detta ämne
Postad 13 November 2010 - 15:04
Kommentarer till "Rockdroid" docka till HTC Desire av master_of_rock
Postad 13 November 2010 - 15:04
Blev riktigt bra det här.
Men jag antar att detta betyder att leran fortfarande är mjuk eller har du "bakat" den?
Finns det inte risk att den deformeras isf om du råkar lägga lite tyngd på den eller när du sätter i mobilen?
Men jag antar att detta betyder att leran fortfarande är mjuk eller har du "bakat" den?
Finns det inte risk att den deformeras isf om du råkar lägga lite tyngd på den eller när du sätter i mobilen?
Postad 13 November 2010 - 15:48
Jag hade varit livrädd för att knäcka skitet.... ser ju inte så stablit ut att låta hela telefonen hänga i usb'n bara!
Postad 13 November 2010 - 16:03
Just den lera lufttorkas. Det har tagit tre dagar för mig. Konstruktionen är ganska stabil. Det ser mycket värre ut än hur det är. Vikten är ju 0,5 kg och pyramidformen var ett medvetet val då den är stabilast. Men vist skall man vara försiktig när man viftar med piskan i luften
Dock tror jag att de flesta dockor man köper är konstruerade på samma sätt. Jag menar att luren hålls just av USB kontakten. Den sladden som jag har använd sitter riktigt bra i luren till skillnad från exempelvist min billaddare.
Redigerat av master_of_rock, 13 November 2010 - 20:49.
Postad 18 December 2010 - 00:01
Finns det möjligtvis nån "musikdocka" att köpa till Desire? Typ Iphone-docka?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
43 bilder
2 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?