Kommentarer till Min 2.0 uppsätning av Boombuster
Startad av
Boombuster
, Feb 03 2011 01:14
17 svar till detta ämne
Postad 06 February 2011 - 17:35
Ser trevligt ut, sen har du ju Quad i anläggningen o det är aldrig fel
Själv haft en hel Quad rigg tidigare
Postad 12 February 2011 - 15:08
Tackar så mycket för alla kommentarer!
nickeskbg: Kul att se fler Quad-fantaster här på forumet, kan tänka mig att det lät mumma med din Quad elektronik!
nickeskbg: Kul att se fler Quad-fantaster här på forumet, kan tänka mig att det lät mumma med din Quad elektronik!
Postad 17 February 2011 - 11:45
Tackar! Är riktigt nöjd med Quad:arna!=) Jo Masterplan med Jorn Lande vid rodret var en riktigt lyckad kombo! Gillar du Masterplan kan jag tipsa om Jorn Landes samarbete med Russel Allen (Symphony X), skivorna "Battle" och "The revenge" är riktigt trevliga (finns på spotify)!=)
Postad 17 February 2011 - 18:12
En liten fråga, hur är ljudet på "Jazz på svenska" plattan?
Mycket trevligt har du det.
Mycket trevligt har du det.
Postad 17 February 2011 - 20:38
MatsE: Tycker dom har lyckats mkt bra med inspelningen av skivan, låter riktigt bra på min anläggning. Bra detaljrikedom och närvaro i ljudet. Jan Johanssons flygel låter både mjukt och följsamt samtidigt som den har bra tyngd när det krävs. Det enda jag "stört" mig på är att det är relativt låg "output"på skivan, dvs man måste vrida upp volymen rätt många snäpp innan ljudet kommer (men känns som ett i-lands problem i sammanhanget:P ). Kan inte tänka mig annat än att den kommer att låta underbart i ditt system!=) /Boombuster
Postad 17 February 2011 - 21:11
Fin anläggning! Ett extra plus för högtalarna, gillar finishen på dom, låter säkert guld=)
Postad 17 February 2011 - 22:24
Fin anläggning! Ett extra plus för högtalarna, gillar finishen på dom, låter säkert guld=)
Tack gamut! Du har ingen dum anläggning du heller!
Riktigt fina dina Quadar:)
Tack, Gubbas83!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
27 bilder
3 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?