Postad 27 February 2011 - 18:30
Nu har jag inte den blekaste aning om vad som räknas som att bli "träffad" i det här spelet men att ta sig oträffad ifrån en sådan boss känns faktiskt som en omöjlighet.
Bissart spel, någon som vet om det finns något liknande i PS3 store?
Postad 27 February 2011 - 19:02
http://www.youtube.c...feature=related
Nu har jag inte den blekaste aning om vad som räknas som att bli "träffad" i det här spelet men att ta sig oträffad ifrån en sådan boss känns faktiskt som en omöjlighet.
Bissart spel, någon som vet om det finns något liknande i PS3 store?
hitboxen är den hjärtformade symbolen på karaktären
ta en titt på dessa shoot em up spel till ps3
Söldner-X: Himmelsstürmer
Söldner-X2: Final Prototype
Soldner X-2 Final Prototype The Last Chapter
Super Stardust HD
The Flying Hamster
det är dom jag kommer på just nu
Muchi Muchi Pork och Pink Sweets har ju precis kommit ut till xbox360 samma företag som gjort Deathsmiles och standard versionen sägs vara regions fri. ej limeted ED.
Redigerat av Golem, 27 February 2011 - 19:58.
Postad 27 February 2011 - 21:51
Hah, han blev träffad ett par gånger men han var ju riktigt grymNu har jag inte den blekaste aning om vad som räknas som att bli "träffad" i det här spelet men att ta sig oträffad ifrån en sådan boss känns faktiskt som en omöjlighet.
Postad 27 February 2011 - 22:47
Postad 28 February 2011 - 19:05
Söldner-X 2: påminner om ett gammal nintendo 8 bits spel som jag spela mycke när ja va liten. Nån som kommer ihåg vad det heter? Eller är det så att det är samma spel i fast lite mordernare kanske?
kan det vara Gradius, Life Force Salamander eller Parodius?
Söldner X är gjort av SideQuest Studios det är ett rätt nytt spelföretag ovanstående spel är gjorda av konami.
Redigerat av Golem, 28 February 2011 - 19:10.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?