Postad 07 April 2011 - 11:33
Det känns inte som man kan göra en rättvis recension på ett bilspel om man spelar det med en handkontroll.
Men jag har läst på andra ställen att det inte ska vara speciellt "sim-like". Vilket är synt tycker jag.
/Niklas
Men jag har läst på andra ställen att det inte ska vara speciellt "sim-like". Vilket är synt tycker jag.
/Niklas
Postad 07 April 2011 - 13:14
Jodå det är klart det går, den stora majoriteten använder trots allt inte ratt. Men de som använder ratt får ju ha det i åtanke när de läser. Jag har dock kollat upp vad rattanvändare tycker och de har samma styrningsproblem om de inte tweakar.Det känns inte som man kan göra en rättvis recension på ett bilspel om man spelar det med en handkontroll.
Postad 08 April 2011 - 06:40
Jodå det är klart det går, den stora majoriteten använder trots allt inte ratt. Men de som använder ratt får ju ha det i åtanke när de läser. Jag har dock kollat upp vad rattanvändare tycker och de har samma styrningsproblem om de inte tweakar.
Ja det ska vara sladdrigt har jag fått för mig. Jag får väl prova spelet i helgen å se hur det är.
Har du några bra tweaks att delge.
/Niklas
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?