Postad 19 April 2011 - 08:30
En fråga. Jag tolkar texten som att stöd för plex finns i BD670N. Stämmer detta eller är det ngt som kommer sen i framtiden?
Vill inte gå och köpa en spelare och sen behöva vänta ett antal månader innan man kan använda den.
Vill inte gå och köpa en spelare och sen behöva vänta ett antal månader innan man kan använda den.
Postad 19 April 2011 - 10:40
schysst med både plex och webstreaming som headweb direkt i tvn
det är ju faktiskt funktioner som är värda att ha till skillnad från youtube och andra mindre nödvändiga appar
mvh
mvh
Postad 19 April 2011 - 12:29
En fråga. Jag tolkar texten som att stöd för plex finns i BD670N. Stämmer detta eller är det ngt som kommer sen i framtiden?
Bra fråga, jag kollar upp och återkommer med svar här.
Postad 19 April 2011 - 14:02
Stödet finns INTE idag i BD670N och dom kunde inte uttala sig om när det kommer heller tyvärr.
Postad 20 April 2011 - 16:22
kan dom bara inte göra en enkel web läsare eller gå ihop med Microsoft eller google. Såna där inbyggda brukar ju bara bli sega som stryck och går knappt att använda.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?