Onkyo TX-SR608
(Förstärkare)
|
8
|
(113)
|
Inga priser | |
Yamaha RX-V667
(Förstärkare)
|
6
|
(28)
|
Inga priser | |
Pioneer VSX-920
(Förstärkare)
|
5
|
(17)
|
Inga priser |
63 relaterade trådar
Postad 30 April 2011 - 09:57
Beror väl lite på vad de ska användas till tror jag? Har själv 608'an och tycker den är bra till film och lite musik, främst
för film och TV plus min stackars mobbade Ps3.
Bra menyer, enkla inställningar och mycket konfigurerbar burk, med massa HDMI ingångar, 3d ready.
Känner inte till Pioneern, Yamaha tittade jag oxå på tidigare, men tyckte inte den hade något som Onkyon inte klarade. Folk som tycker om musik verkar tycka om Yamaha dock!
för film och TV plus min stackars mobbade Ps3.
Bra menyer, enkla inställningar och mycket konfigurerbar burk, med massa HDMI ingångar, 3d ready.
Känner inte till Pioneern, Yamaha tittade jag oxå på tidigare, men tyckte inte den hade något som Onkyon inte klarade. Folk som tycker om musik verkar tycka om Yamaha dock!
Postad 30 April 2011 - 12:41
av dem du valt där skulle jag rekomendera Onkyo 608an..
men jag skulle även rekomendera dig att titta lite på Yamaha Rx-v767
men jag skulle även rekomendera dig att titta lite på Yamaha Rx-v767
Postad 01 May 2011 - 13:10
Har en Yamaha 667, och är väldigt nöjd med den. Använder den för CD, LP, blu-ray, Xbox 360 och DVD. Valde den framför Onkyon främst pga. phono-ingången och pre-out, fast självklart så är jag ju nöjd med ljudet också 
Idag hade det nog blivit en 767:a, då den gått ner i pris, men 667:ans speccar räcker och blir över för mig.
Idag hade det nog blivit en 767:a, då den gått ner i pris, men 667:ans speccar räcker och blir över för mig.
Postad 02 May 2011 - 13:31
Har själv en Onkyo 608 och det funkar kanon, men hade jag gjort valet idag hade jag nog valt Yamaha 767 pga Pre-out och phonoingång.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
Köpråd - Surroundförstärkare 5-15000
220 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?