Sony PlayStation PSP 3000
(Bärbara spelkonsoler)
|
6
|
(23)
|
Inga priser |
2 relaterade trådar
PSP 3000 (79 inlägg)
|
14 år sedan |
går det att styra PS3 med PSP enhet? (42 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 06 July 2011 - 16:08
Såg att elgiganten säljer psp för 499:- verkar va ett ok pris för lite lir i hängmattan och på stranden. Någon som nappat på erbjudandet? Maskinen har väl lite "potential" till att bli användarvänlig =)
Postad 06 July 2011 - 19:41
Jag beställde precis ett. Tänkte att jag kunde tanka alla spel jag har via Playstation Plus. Kanske räddar det någon regnig semesterdag och det lär hålla värdet bättre än två bag in boxar så vafan.
Spelen går alltid på rea och dessutom ska det ju vara bra till emulatorer så jag är övertygad om att det är värt sitt pris.
Sen kunde man ju välja grönt eller lila, bara en sådan sak!
Spelen går alltid på rea och dessutom ska det ju vara bra till emulatorer så jag är övertygad om att det är värt sitt pris.
Sen kunde man ju välja grönt eller lila, bara en sådan sak!
Postad 06 July 2011 - 20:30
Asså det är 500 spänn för en PSP? En riktig? Förra PSPn jag köpte kostade 2000 eller så heh.
Postad 07 July 2011 - 08:28
Knappt ens när det är molnigt, det är riktigt irriterande. Någon stal min PSP för längesen men jag saknar den inte mycekt pga detta. Man bör spela inomhus.Du kommer inte se ett skvatt på den displayen i solljus.
Postad 07 July 2011 - 08:50
Har inte 3004 mycket ljustarkare skärm än de tidigare modellerna?
Jag brukar spela på balkongen och det funkar bra.
Jag brukar spela på balkongen och det funkar bra.
Postad 09 July 2011 - 16:01
PSP GO kostar 730 kronor på ONOFF just nu
PSP 3004 hatar jag just för skärmen är helt värdelös :S det blir som streck över hela bilder när den panorerar som jag stör mig som sjutton på! de kanske har fixat de nu, men innan störde man sig på det rejält..
http://news.cnet.com...-screen-issues/
PSP 3004 hatar jag just för skärmen är helt värdelös :S det blir som streck över hela bilder när den panorerar som jag stör mig som sjutton på! de kanske har fixat de nu, men innan störde man sig på det rejält..
http://news.cnet.com...-screen-issues/
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
PSP 3000
14 bilder
34 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?