Kommentarer till Vardagsrumshörnan - budgethemmabygge av bitcomplex
Postad 31 October 2011 - 14:38
Postad 04 November 2011 - 19:53
Postad 04 November 2011 - 20:34
Lagt upp lite fler bilder nu. Kommit upp gips på ena sidan av väggen och lite mer av ramen runt tv:n är färdig. Grymt härligt när alla kablar försvunnit (på tv-sidan av väggen då alltså).
Ber åter igen om ursäkt över den usla kvalitén på fotona. Ny kamera ska införskaffas vilket år som helst.
Postad 17 November 2011 - 06:39
Ett annat alternativ är ju annars Minhembios första shabby chic-biograf där vitt och avskavt är ledorden. Fast du har ju barn så det senare löser sig väl av sig själv.
Postad 17 November 2011 - 06:51
Stoppa där! En härlig "not quite finished-stil" med synliga skruvskallar och skarvarna kvar mellan gipsskivorna. Eventuellt kan du spackla igen men inte slipa. Det är i alla fall mitt stilideal hemma ;-)
Ett annat alternativ är ju annars Minhembios första shabby chic-biograf där vitt och avskavt är ledorden. Fast du har ju barn så det senare löser sig väl av sig själv.
Åh, det är precis den stilen vi kör i övriga huset
Postad 18 November 2011 - 14:26
Postad 25 November 2011 - 16:19
Skillnaden är att jag bor i hyresrätt och därmed inte kan/vill göra något åt det
Längtar även jag till hus..
Postad 25 November 2011 - 16:58
Postad 19 March 2012 - 08:02
TackSmart och stilfullt
Ja, att spaljén skulle bort på ett eller annat sätt har vi varit säkra på länge, och detta känns som den överlägset bästa lösningen.Intressant lösning på "spalje-problemet". Smart med "servicelucka".
Framförallt så är det just möjligheten att gömma alla sladdar och samtidigt ha dem lättillgängliga det som vi är absolut mest nöjda med. Härligt med en hel sladdfri TV-hörna
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
32 bilder
13 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?