Kommentarer till Biorum bygge pågår... av Bajenarne
Startad av
Bajenarne
, Sep 14 2011 10:26
7 svar till detta ämne
Postad 14 September 2011 - 10:26
Ser riktigt trivsamt ut.
Måste fråga vart du fick tag på Repmånad affischen?
Måste fråga vart du fick tag på Repmånad affischen?
Postad 14 September 2011 - 11:50
Pallen till sonen var riktigt fräck, var hittade du den någonstans?..=)
Postad 14 September 2011 - 17:43
Skabbjonas: ja det e väldigt enkelt och trivsamt. Ska sätta in lampor senare och fixa mer små detaljer så kommer det bli mycket bättre.ska lägga in lite bilder på när projjen e på med film och så snart. Repmånad fick jag tag i genom tradera för ett bra tag sedan. Vet att det finns på andra sidor för typ 700kr men det är det värt
.
Moonrooster: Sonens stol fixade jag genom svärföräldrarna kollade i någon katalog förra året och sen fixade dom den till oss. Kommer inte riktigt ihåg vart det var ifrån men kan kolla upp det. Svärföräldrarna har lampbutik. Stol och pall e skit cool perfekt för " lilla" folket att sitta i vid film.
Moonrooster: Sonens stol fixade jag genom svärföräldrarna kollade i någon katalog förra året och sen fixade dom den till oss. Kommer inte riktigt ihåg vart det var ifrån men kan kolla upp det. Svärföräldrarna har lampbutik. Stol och pall e skit cool perfekt för " lilla" folket att sitta i vid film.
Postad 15 September 2011 - 07:15
Jag har en son i ungefär samma ålder så den hade nog passat perfekt till honom i biorummet, enda problemet är att få han och sitta still tillräckligt länge bara..
Postad 15 September 2011 - 08:31
Ser ju ut som en bra början, finns det planer på nya högtalare/förstärkare också?
Postad 15 September 2011 - 08:50
Nahaz: ja detta e bara början
kommer köpa bättre studien till vintern e det tänkt vad vad för system vet jag inte
förslag?
Moonrooster: jag väntar på svar varifrån stol och pall kommer ifrån. Skickar pm sen.
Moonrooster: jag väntar på svar varifrån stol och pall kommer ifrån. Skickar pm sen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
43 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?