Kommentarer till Projekt Filmrummet. av exner93
Startad av
exner93
, Nov 17 2011 22:38
4 svar till detta ämne
Postad 17 November 2011 - 22:38
Tips: Flytta ut fåtöljerna från väggen lite.
Kör du två olika par fronthögtalare? Kör med bara ett par istället.
Kör du två olika par fronthögtalare? Kör med bara ett par istället.
Postad 17 November 2011 - 22:42
Tackar för kommentaren! dom står faktiskt cirka 20-25 centimeter ifrån väggen så att man kan luta dom bakåt, det är min dåliga kamera som ljuger lite skulle jag tro he he.
Jag körde på båda paren först, men insåg att det inte gick nått vidare, basarna i jamo-högtalarna verkar ha sagt sitt så har det andra paret inkopplat nu, blir att flytta ut jamosarna.
Jag körde på båda paren först, men insåg att det inte gick nått vidare, basarna i jamo-högtalarna verkar ha sagt sitt så har det andra paret inkopplat nu, blir att flytta ut jamosarna.
Postad 18 November 2011 - 13:29
Lite tips och frågor:
Varför sitter TVn så högt upp? Hade känts mer naturligt att ha den strax ovanför receivern som jag för övrigt tyckre du ska ställa längst ner i hyllan så att centern kommer upp lite. Kommer göra mycket för en bättre ljudbild.
Varför sitter TVn så högt upp? Hade känts mer naturligt att ha den strax ovanför receivern som jag för övrigt tyckre du ska ställa längst ner i hyllan så att centern kommer upp lite. Kommer göra mycket för en bättre ljudbild.
Postad 18 November 2011 - 14:07
Tack för tipset! Kommer flytta ner recivern idag, hade inte tänkt på det innan! 
Tv sitter så högt upp för att det blir väldigt bra när man lutar sig bakåt i fåtöljerna, blicken höjs något då. Man slipper att luta huvudet neråt för maximal skön känsla haha.
Tv sitter så högt upp för att det blir väldigt bra när man lutar sig bakåt i fåtöljerna, blicken höjs något då. Man slipper att luta huvudet neråt för maximal skön känsla haha.
Redigerat av exner93, 18 November 2011 - 14:21.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?