Kommentarer till FilmSamling av vampire_hunter
Startad av
vampire_hunter
, Jan 22 2012 18:29
24 svar till detta ämne
Postad 28 May 2012 - 18:20
Riktigt snyggt! Älskar den där glashyllan, vill verkligen ha en sån här hemma också, men finns inte riktigt plats för det just nu.
Postad 10 October 2012 - 15:01
Nice samling hörre du =). Kika gärna in min med, är ny här så har inte hunnit upp med allt än =)
Postad 19 October 2012 - 03:09
Jag hade en Sony Head hemma men jag blev så freaked out av den att jag sålde den. Onödigt att ha när man inte kan ha framme den tyckte jag. Jätte fin samling!
Postad 21 October 2012 - 15:06
Irobot huvudet kan ju vara den häftigaste som jag sett på länge, GRYM. Vart är denb köpt ifrån?
Postad 22 October 2012 - 20:59
Scarf:Irobot huvudet kan ju vara den häftigaste som jag sett på länge, GRYM. Vart är denb köpt ifrån?
Hejsan! Jag köpte den på Tradera. Håll koll där om du är intresserad den kommer upp lite då och då =)
Hejsan! Jag köpte den på Tradera. Håll koll där om du är intresserad den kommer upp lite då och då =)
Postad 04 December 2012 - 15:54
10 poäng till varje album, tametusan!
Hemmet, inredning, spel-, figur- och filmsamlingarna är ju bara.. Jag vet inte.. Mållös, det är vad jag är!
Hemmet, inredning, spel-, figur- och filmsamlingarna är ju bara.. Jag vet inte.. Mållös, det är vad jag är!
Postad 01 February 2013 - 14:15
Men shit, vilken jäkla samling du har 
Får ju min samling att kännas ytterst ynklig.
Bra jobbat. Gillar Event Horizon boxen och comic edition filmerna du köpte i London
har själv riddick och hot fuzz
Får ju min samling att kännas ytterst ynklig.
Bra jobbat. Gillar Event Horizon boxen och comic edition filmerna du köpte i London
Postad 16 October 2014 - 15:51
Riktig trevlig samling. Säljer du The Nightmare Before Christmas utgåvan då jag är på jakt efter den. Se annars min samling.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
210 bilder
152 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?