Kan man ha den på när man duschar eller riskerar man att få en elstöt om man rör den ifall det är fuktigt i rummet?
Postad 29 January 2012 - 19:25
Jag har kollat på en
och vill gärna ha den i badrummet som är ca 4kvm.
Kan man ha den på när man duschar eller riskerar man att få en elstöt om man rör den ifall det är fuktigt i rummet?
Kan man ha den på när man duschar eller riskerar man att få en elstöt om man rör den ifall det är fuktigt i rummet?
Postad 29 January 2012 - 19:35
Du måste antagligen köpa högtalare som är godkända för fuktig miljö. Men i ärlighetens namn är jag inte helt säker på att man inte får ha vanliga högtalare i ett badrum.
Postad 29 January 2012 - 20:49
Det är inga som helst problem. Jag hade tidigare att Philips midi-system i badrummet, men uppgraderade det till ett tvåkanals Yamaha av bättre sort. Har även en liten subba.
Nu är visserligen mitt badrum 12 kvadrat, men när jag bubblar länge så blir det så fuktigt att det rinner vatten på väggarna, och stereon har aldrig uppvisat några tendenser till att krångla.
Livslängden kan kanske bli något kortare p.g.a korrosion.
Fjärren brukar dock inte funka när jag bubblat länge. Kanske för att jag hanterar den med blöta händer under tiden jag bubblar.
Den funkar dock nästa gång jag ska bada.
Nu är visserligen mitt badrum 12 kvadrat, men när jag bubblar länge så blir det så fuktigt att det rinner vatten på väggarna, och stereon har aldrig uppvisat några tendenser till att krångla.
Livslängden kan kanske bli något kortare p.g.a korrosion.
Fjärren brukar dock inte funka när jag bubblat länge. Kanske för att jag hanterar den med blöta händer under tiden jag bubblar.
Den funkar dock nästa gång jag ska bada.
Bifogad fil(er)
Postad 29 January 2012 - 20:53
Bagarn:
Skräll att DU har subba i badrummet
Toksnyggt badrum dessutom.
Skräll att DU har subba i badrummet
Toksnyggt badrum dessutom.
Postad 29 January 2012 - 21:22
Bagarn:
Skräll att DU har subba i badrummet
Toksnyggt badrum dessutom.
Det är ju bara en liten rutten Velodyne...
Blir uppgradering där också så småningom..
Tack.
Postad 29 January 2012 - 22:28
Släpa in 2 av dina tuber hehe.Snyggt badrum.Det är ju bara en liten rutten Velodyne...
Blir uppgradering där också så småningom..
Tack.
Postad 29 January 2012 - 23:54
Släpa in 2 av dina tuber hehe.Snyggt badrum.
Nä.. Dom är numer pensionerade och står nere på mitt lager.
Tack.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
64 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?