Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

DiRT: Showdown

6 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 June 2012 - 16:24

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

• 34 inlägg
  • 0

Läs mer här

Postad 14 June 2012 - 14:19

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0
Tyvärr dog Dirt serien samtidigt som Colin MacRae :(

Postad 17 June 2012 - 18:55

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
Alltid varit svag för Dirt serien.
Får bli ett köp och se vad jag anser ;)

Jag tror ju nämligen att det kan bli ett rätt najs förfest-spel med lite destruction derby :)

Redigerat av MartinAberg, 18 June 2012 - 03:15.

Postad 18 June 2012 - 10:15

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0
Men det är väl det som är lite felet med Dirt serien numera, det fokuserar inte på Rally utan det är en massa löjliga och "häftiga" events typ mer som Destruction Derby, dock tycker jag att vissa av Gym-khana tävlingarna var skojiga medan andra kändes hopplösa att klara av, framförallt när man spelar med ratt. Jag fick tyvärr skifta mellan ratt och handkontroll i förra Dirt spelet för att ha en chans på vissa banor.

Postad 18 June 2012 - 13:22

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Men det är väl det som är lite felet med Dirt serien numera, det fokuserar inte på Rally utan det är en massa löjliga och "häftiga" events typ mer som Destruction Derby, dock tycker jag att vissa av Gym-khana tävlingarna var skojiga medan andra kändes hopplösa att klara av, framförallt när man spelar med ratt. Jag fick tyvärr skifta mellan ratt och handkontroll i förra Dirt spelet för att ha en chans på vissa banor.

Det håller jag med dig om, fast jag tyckte att Dirt 3 faktiskt var roligare än Dirt 2 eftersom det (enligt mig) var mer rally än X-Games över det hela, men jag kanske minns fel :huh:
Hur Showdown ter sig återstår ju att se, men mer folkrace rally än vanligt rally verkar det ju som...

Postad 19 June 2012 - 00:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Alltid varit svag för Dirt serien.

Jag brukar också gilla den men det här är som sagt inte Dirt egentligen, det är ett annat spel. Det är som de som gjorde Ratchet and Clank: All 4 One nyss.. har egentligen inget med riktiga Ratchet-serien att göra.

Postad 19 June 2012 - 03:19

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Jag brukar också gilla den men det här är som sagt inte Dirt egentligen, det är ett annat spel. Det är som de som gjorde Ratchet and Clank: All 4 One nyss.. har egentligen inget med riktiga Ratchet-serien att göra.

Precis, Dirt ska ju vara rally och kanske något showevenemang.
Borde anlända imorgon (läs idag för jag jobbar natt) så då får jag se vad jag tycker om det...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.