Kommentarer till Vardagsrum 2.0 av Wester87
Startad av
Wester87
, Jul 03 2012 18:13
14 svar till detta ämne
Postad 03 July 2012 - 18:13
Grymt snyggt ! Kul att se fler här inne välja Klipsch till sina hembion....10 points så klart
)
Postad 04 July 2012 - 08:18
Man tackar! Kul att se att folk tycker att det är kul att man köpt Klipsch
Jag har det inte riktigt lika maffigt som du "blomman75" men det låter helt O.K ändå. Fick inte plats med, eller hade ekonomi för, en RC64 som du har. Hade varit riktigt grymt annars. Ska bli intressant att höra hur högtalarna låter när de är inspelade då de är nyinköpta.
Postad 14 May 2013 - 20:28
snyggt klipsch e ju alltid snygga o bra, du får skaffa surround till bara
Postad 14 May 2013 - 21:32
Fin TV, och rejält med Klipsch! Roligare filmljud för pengarna får man leta efter länge.
Postad 16 May 2013 - 08:24
Roligt att höra!
Ja, TV:n är jag nöjd med! Har dock på senare tid märkt av lite inbränningar. De försvinner däremot ganska så snabbt, men ju äldre TV:n blir, desto längre hänger inbränningarna av. Bildkvalitén i övrigt är väldigt nöjd med. 3D:n = mums!
Ja, jag håller med. Hade gärna köpt ett par (eller fler) surroundare från Klipsch, men mina gamla Yamaha NS-333 får "tuffa på" ett tag till. Husvisning stundar idag, så det kanske inte blir mycket köpt på ett tag framöver om budgivningen går som vi vill.
Fin TV, och rejält med Klipsch! Roligare filmljud för pengarna får man leta efter länge.
Ja, TV:n är jag nöjd med! Har dock på senare tid märkt av lite inbränningar. De försvinner däremot ganska så snabbt, men ju äldre TV:n blir, desto längre hänger inbränningarna av. Bildkvalitén i övrigt är väldigt nöjd med. 3D:n = mums!
snyggt klipsch e ju alltid snygga o bra, du får skaffa surround till bara
Ja, jag håller med. Hade gärna köpt ett par (eller fler) surroundare från Klipsch, men mina gamla Yamaha NS-333 får "tuffa på" ett tag till. Husvisning stundar idag, så det kanske inte blir mycket köpt på ett tag framöver om budgivningen går som vi vill.
Postad 19 October 2013 - 15:26
Jätte snygga högtalare! Gillar hela din anläggning. Jordgloben är också jätte fin.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
47 bilder
236 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?