Kommentarer till Vardagsrummet Me Like! av Sejko
Startad av
Sejko
, Jul 22 2012 23:36
9 svar till detta ämne
Postad 16 January 2014 - 20:15
55tum tv är nice. Men projektor gör sådan skillnad! gillar inte nya led tv. för skarp bild, mycket lugnare och skönare bild med projektor =)
Postad 14 February 2014 - 17:25
*Hoppla* Det där måste vara LG:s mest seriösa hembiosystem någonsin.... Låter det bra eller "LG"? är den bra 55"aren? Jag kör med en LGs 60" Plasma. Mycket mysig bild på den, Annars håller jag nog med Malmström, Projektor är helt klar trevligare att titta på, Är lite avis på dig där, Jag hade biorum tidigare, men ny bor vi i lgh och vardagsrummet är alldeles för smalt för Projektor.
Tack för titten i ditt fina galleri!
Tack för titten i ditt fina galleri!
Postad 14 February 2014 - 17:47
Schonning: Jag tycker ljudet är väldigt tillfredsställande, utnyttjar inte all kapacitet, undviker en grannfejd
.. Tv:n är från 2011, jag är jävligt nöjd med den, skarp bild. I Sin helhet är jag supernöjd med setup, vardagsrummet är ca 20kvm och rektangulärt. Titt avståndet är på 3,3m drygt 
Nästa projekt är och montera på led belysning bakom tv:n, tror ljuset kommer sprida sig tillräckligt långt ut så det blir en kombo för projektorduken oxå
Ni övriga tackar för era kommentarer
sesiparken: Tvbänken heter Felix, tror jag, köptes på MIO möbler..
Mot nya mål........
Nästa projekt är och montera på led belysning bakom tv:n, tror ljuset kommer sprida sig tillräckligt långt ut så det blir en kombo för projektorduken oxå
Ni övriga tackar för era kommentarer
sesiparken: Tvbänken heter Felix, tror jag, köptes på MIO möbler..
Mot nya mål........
Postad 19 February 2014 - 12:59
Snygg lösning, ball tv-bänk. Kul med någon mer som gillar LED bakom TVn
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9 bilder
142 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?