under den senaste tiden här på forumet så har det uppstått en del riktigt intressanta diskussioner. Tråkigt nog så har vissa av dessa diskussioner spårat ur en del och det har blivit pajkastning utav det hela.
Min tanke var att undersöka intresset för ett litet vänskapligt blindtest för att kanske lugna ner en del av debatterna här inne. Jag är säker på att det både hade varit fantastiskt trevligt och dessutom väldigt lärorikt. Förhoppningen är också att dom olika "grupperingar" som har uppstått kanske kan få en smula mer inblick och förståelse för varandra.
Min tanke var att ta det över en helg. Då hinner man testa lite olika produkter. Men det är väl främst: Skillnad mellan kablar, 2-kanals förstärkare mot receivers, dyra vs. billiga förstärkare, cd-spelare, målade kanter på cd-skivor etc. Fyll gärna på med fler förslag.
Jag tänkte att man skulle kunna ta kontakt med några hifi-butiker och se om intresse finns att kanske låna ut några produkter + eventuellt stå för lokal.
Så det som saknas nu är deltagare samt vars i landet vi vill hålla till någonstans. Personligen så anser ju jag att Uppsala är en alldeles utomordentligt bra utgångspunkt.
Det är några namn härifrån forumet som varit väldigt aktiva och haft extra starka röster i många diskussioner som jag väldigt gärna skulle vilja se ställa upp. Ni känner nog själva om ni känner er träffade.
Så, finns det några som är intresserade?
Mvh
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
18 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?