Kommentarer till Bio/Spelrum av Svintoman
Startad av
Svintoman
, Aug 17 2012 20:31
10 svar till detta ämne
Postad 18 August 2012 - 18:30
Väldigt fint du har gjort det 
Edit: Vill ge ett tips för bilden bara. Om du kunde försöka få lite mörkare och matta färger på väggarna och i taket, så skulle du få en stor kontrast och svärta vinst för bilden. Bara ett tips från en medlem till en annan
Mvh
Edit: Vill ge ett tips för bilden bara. Om du kunde försöka få lite mörkare och matta färger på väggarna och i taket, så skulle du få en stor kontrast och svärta vinst för bilden. Bara ett tips från en medlem till en annan
Mvh
Redigerat av film-fanatiker, 18 August 2012 - 18:32.
Postad 18 August 2012 - 19:32
Tack, jo jag hade planer på mörka väggar osv men kompromissa lite där hemma
Blev även ett fönster som jag inte ville ha från början men det såg bra mycket bättre ut på utsidan istället för en stor vägg utan fönster 
Kan ju även användas som ett vanligt sovrum om man en dag skulle sälja eller liknande. Det rummet var från början ett uterum med massa fönster och MASSA furuväggar/tak =/ Kommer lägga ut lite mer förebilder snart.
Tack för kommentaren samt tips.
Mvh
Kan ju även användas som ett vanligt sovrum om man en dag skulle sälja eller liknande. Det rummet var från början ett uterum med massa fönster och MASSA furuväggar/tak =/ Kommer lägga ut lite mer förebilder snart.
Tack för kommentaren samt tips.
Mvh
Redigerat av Svintoman, 25 August 2012 - 09:29.
Postad 27 August 2012 - 08:52
Ser trevligt ut. Skulle gärna se lite mer av elektroniken.
Jag trodde först en av mina bilder hade kommit på avvägar, för jag har exakt likadana bokstäver på min vita dörr in i biorummet
Jag trodde först en av mina bilder hade kommit på avvägar, för jag har exakt likadana bokstäver på min vita dörr in i biorummet
Postad 27 August 2012 - 18:54
Riktigt snyggt! Funderar också på att ha sådana bokstäver på min dörr.
Postad 28 August 2012 - 19:29
Bokstäverna köpte jag i en butik som heter Hemma, ligger i Freeport (Kungsbacka) men finns säkert på andra ställen med.
Kolla någon heminredningsbutik...
Mvh
Kolla någon heminredningsbutik...
Mvh
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
51 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler